کد خبر : 1554769 | 27 شهریور 1397 ساعت 14:47 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

چهارمین گل به خودی قطری‌ها، مایه رستگاری پرسپولیس

تیم پرسپولیس شب گذشته با برتری سه بر یک توانست الدحیل قطر را شکست داده و از آسیا حذف کند.

چهارمین گل به خودی قطری‌ها، مایه رستگاری پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در آغاز دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر بود. شاگردان برانکو که برای صعود نیاز به برتری با اختلاف 2 گل داشتند، پس از دریافت گل در نیمه اول بازی، به مشکل خوردند و تا پایان باید به دنبال زدن 3 گل می رفتند.

 

استارت گلزنی و خلق شگفتی توسط پرسپولیس در این بازی با گل سید جلال حسینی زده شد. پس از آن، حرکت تماشایی علی علیپور بود که پایه گذار گل دوم سرخپوشان شد؛ گلی که مدافع الدحیل قبل از بشار رسن وارد دروازه تیم خودش کرد.

 

این اتفاق یادآور موارد مشابهی بود که در همین دوره از لیگ قهرمانان برای تیم های ایرانی رخ داده بود. در بازی هایی که پرسپولیس و استقلال امسال با تیم های قطری داشتند، چند گل به اشتباه از سوی بازیکنان حریف وارد دروازه شد.

 

در مرحله گروهی تیم استقلال مقابل الریان قطر با اشتباه تاباتا به گل نخست رسید. این بازی سرانجام با تساوی 2-2 خاتمه یافت. پس از آن تیم پرسپولیس در آخرین بازی دور گروهی خود در حالی که برای صعود به عنوان سرگروه نیاز به برتری مقابل السد در تهران داشت، با یک گل این تیم را شکست داد که آن گل هم توسط مرتضی پورعلی گنجی به اشتباه وارد دروازه السد شد.

 

در همین مرحله یک چهارم نهایی و در دور رفت هم استقلالی ها با اشتباه مهلک دروازه بان السد، صاحب گل اول خود در ورزشگاه آزادی شدند که البته در ادامه نتوانستند این برتری را حفظ کنند.

 

پرسپولیس اما دیشب از چهارمین گل به خودی قطری ها مقابل تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان 2018 به بهترین شکل استفاده کرد و توانست با گل تعیین کننده گادوین منشا، برتری 3 بر یک را مطابق نیازش به دست آورد و راهی مرحله نیمه نهایی آسیا شود.

 

دیدگاه‌ها