کد خبر : 1555288 | 30 شهریور 1397 ساعت 14:47 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

حواشی شکست تلخ تیم ملی نوجوانان؛

تنها ۵ ایرانی مقابل ۵ هزار تماشاگر اندونزی!(عکس)

اطلاع رسانی ضعیف از مسابقات آسیایی موجب شد تا ایرانیان مقیم مالزی استقبال ضعیفی از دیدار تیم ملی نوجوانان برابر اندونزی داشته باشند.

تنها ۵ ایرانی مقابل ۵ هزار تماشاگر اندونزی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نوجوانان ایران در نخستین دیدار جام ملت‌های آسیا با ۲ گل مقابل تیم اندونزی شکست خورد، اما این نتیجه در شرایطی رقم خورد که ایرانیان مقیم مالزی از این بازی استقبال خوبی نداشتند.

 

1338119

 

برخلاف انتظار کادر فنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران، تعداد معدودی از ایرانیان مقیم مالزی برای حمایت از این تیم به ورزشگاه رفتند که تعداد آنها دو رقمی هم نبود.

 

این اتفاق در شرایطی رخ داد که تماشاگران فوتبال اندونزی که نقش موثری در پیروزی تیم ملی نوجوانان این کشور برابر شاگردان عباس چمنیان داشتند، حضور ۵ هزار نفری در ورزشگاه پیدا کردند و در میان آنها فوتبال دوستان مالزیایی هم دیده می‌شد که برای حمایت از اندونزی در استادیوم حاضر بودند.

 

1338121

 

به دلیل اینکه سفارت ایران در مالزی و هیچ نهاد دیگری اطلاع رسانی درستی از مسابقه ملی پوشان نوجوان ایران برابر اندونزی نداشت، تنها ۵ نفر از هواداران ایرانی در مقابل ۵ هزار تماشاگر حریف در استادیوم حضور پیدا کرده بودند.

 

با این وجود پیش‌بینی می‌شود با شروع مسابقات و اطلاع رسانی بهتر به ایرانیان مقیم مالزی، تیم ملی نوجوانان در دو بازی آینده مرحله گروهی برابر هند و ویتنام تماشاگران بیشتری داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها