کد خبر : 1555324 | 30 شهریور 1397 ساعت 16:43 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم هرچه زودتر به جایگاه دوران بازیکنی برسد

دست‌نشان: کاشف محمود فکری من بودم

سرمربی تیم مس کرمان معتقد است در دیدار این تیم برابر شاهین، اتفاقات فوتبالی در کسب نتیجه نهایی تاثیرگذار باشد.

دست‌نشان: کاشف محمود فکری من بودم

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان که این روزها به همراه تیم مس کرمان در صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول حضور دارد در رابطه با دیدار این تیم برابر شاهین بوشهر گفت: تمام بازی های لیگ سخت است و تیم ها همگی به خوبی کار می کنند. شاهین هم یکی از تیم های خوب این دوره از بازی هاست. آنها یک مربی خوب همراه خود دارند که سال گذشته با نفت مسجدسلیمان توانسته به قهرمانی برسد. آنها هم بازیکنان خوب و هم کادرفنی خوبی دارند.


دست نشان درباره اتفاقات حاشیه ای در بازی بین تیم های او و محمود فکری فصل گفت گفت: بهرحال آن بازی ها دیگر گذشته است. فیلم های هر دو بازی رفت و برگشت موجود است و می توان آنها را بازبینی کرد. در مسجدسلیمان با دو گل از حریف پیش بودیم اما آنها رفتار مناسبی با ما و داور دیدار نداشتند و داور تحت تاثیر آنها تصمیمات بسیار عجیبی گرفت. در آن بازی ما اخراج اشتباهی در دقیقه 50 دادیم و در دقایق 90 و 93 دو بار دروازه مان به دلیل اتفاقاتی که گفتم باز شد.


سرمربی مسی ها ادامه داد: در بازی برگشت هم که دیگر مشخص است. خود آقای اصفهانیان نیز اعتراف کرد داور آن دیدار اشتباه کرد و خطای ما را به اشتباه برای حریف اعلام کرد تا به واسطه این اشتباه ما یک پنالتی بدهیم و در دقیقه 93 بازی به تساوی کشیده شود.
او در ادامه بازی های سال گذشته گفت: بهرحال ما با آقای فکری مشکلی نداشتیم و در هر دو دیدار با تیم ایشان برتر بودیم اما در دو دیدار 4 امتیاز از ما گرفته شد که شاید ما را در جمع مدعیان قرار می داد. اجازه این اتفاق را دیگر نمی دهیم و هر جور که شده حق تیم را حفظ می کنیم.


دست نشان درباره فکری گفت: محمد از بچه های نساجی بوده و شناخت کافی از یکدیگر داریم. اصلا کاشف محمود من بودم. آن روزها او در تیم مدارس راهنمایی قائمشهر توپ می زد و من هم در رده های بالاتر کاپیتان و مربی بودم. به همین دلیل محمود را دیدم و رو به تیم آوردم. او یکی از افتخارات نساجی است که از مکتب این تیم تا کاپیتانی تیم ملی ایران نیز پیش رفت.


او در این باره ادامه داد: بهرحال محمود در فوتبال ایران بزرگ است و نیازی به تعریف من ندارد اما به عنوان یک دوست امیدوارم با آرامش بیشتری در بازی ها حضور پیدا کند و همان جایگاهی که در بازی کردن به دست آورده بود را در مربیگری نیز به دست بیاورد.


مربی مسی ها درباره شرایط تیم مس و احتمال بروز اشتباه در دیدار پیش روی این تیم گفت: پیش بینی و قصاص قبل از جنایت نمی کنم و به همین دلیل من کاملا امیدوارم نتیجه بازی در زمین چمن به دست بیاید و امیدوارم دوستان به دلیل اشتباهات هفته قبل نخواهند دل کسی را به دست بیاورند و در این دیدار متناسب با بازی های هفته قبل داوری نشود. مصاحبه محمود فکری را پس از بازی های هفته قبل دیدم که او از تصمیمات داور شاکی بود. بهرحال امیدوارم همه چیز در بازی پیش رو در زمین رقم بخورد.

 

دیدگاه‌ها