کد خبر : 1555504 | 31 شهریور 1397 ساعت 11:37 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

ماه عسل ایلی استان تمام شد؛

شکست با آقای موقت، مقدمه انتخاب سرمربی فولاد

سرمربی موقت تیم فولاد دیشب نخستین تجربه هدایت سرخپوشان در لیگ را با اولین شکست خود پشت سر گذاشت.

شکست با آقای موقت، مقدمه انتخاب سرمربی فولاد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان در بازی هفته هفتم خود در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در برابر سپاهان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. فولادی ها پس از پایان هفته ششم لیگ، سیروس پورموسوی را به دلایلی که نرسیدن باشگاه به اهداف تعیین شده عنوان شد، برکنار کردند و هدایت تیم را به ایلی استان رومانیایی سپردند. ایلی استان از ابتدا هم به عنوان سرمربی موقت معرفی شد و مدیران باشگاه فولاد اعلام کردند که به دنبال بررسی گزینه های مختلف برای سرمربیگری تیم خود هستند.

 

ایلی استان در آغاز کار خود در فولاد چالش دشواری نداشت و با یک بازی ساده مقابل مس شهر بابک در جام حذفی کار را استارت زد. فولاد با هدایت او توانست 7 گل در این بازی به ثمر برساند و خیلی راحت به دور یک هشتم نهایی جام حذفی برسد.

 

اما دومین بازی ایلی در تیم فولاد به عنوان سرمربی، جدال بسیار سخت مقابل سپاهان در اصفهان بود. در شرایطی که سپاهان اوضاع مناسبی دارد، قابل تصور بود که کار برای فولاد، آن هم با این شرایط نامعین از نظر سرمربی، سخت خواهد بود. این اتفاق دیشب از حالت تئوری خارج شد و در عمل فولادی ها با این حریف قدرتمند روبرو شدند.

 

مصاف با سپاهان برای تیم سرخپوش اهوازی پرفشار آغاز شد و در زمان اندکی این تیم روی اشتباهات و بی نظمی خط دفاعی خود 2 گل دریافت کرد. در ادامه کمی اوضاع فولاد بهتر شد و یکی از دو گل برای این تیم جبران شد ولی باز هم در نیمه دوم کفه ترازو به سمت سپاهانی ها سنگینی کرد و تیم میزبان توانست یک گل دیگر هم وارد دروازه فولاد کند. تلاش های شاگردان ایلی استان تا پایان بازی افزایش یافت و چند موقعیت نصفه  و نیمه هم نصیب این تیم شد اما این حمله ها سرانجامی نداشت و بازی با شکست 3-1 برای فولاد تمام شد.

 

به این ترتیب به نظر می رسد اندک شانس مربی رومانیایی برای تبدیل شدن به سرمربی قطعی فولاد هم پس از این شکست از بین رفته باشد و او احتمالا به زودی جای خود را به سرمربی رسمی آتی فولاد خواهد داد.


ضمن اینکه تیم ماشین سازی، حریف بعدی فولاد هم امروز نتیجه خوبی مقابل پارس جم گرفته و قطعا حریف دشواری برای تیم اهوازی به شمار می رود.

دیدگاه‌ها