کد خبر : 1555624 | 31 شهریور 1397 ساعت 16:48 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

آینده نامعلوم در انتظار مشهدی ها 

بازی ملوان و سیاه‌جامگان لغو شد

دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و سیاه جامگان به دلیل عدم صدور مجوز بازی برای مشهدی ها لغو شد.

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته پنجم لیگ دسته اول دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و سیاه جامگان به دستور سازمان لیگ لغو شد تا کمیته انضباطی در این باره تصمیم گیری کند. 


این بازی که دقایقی پیش باید آغاز می شد پس از حضور دو تیم در میدان، مسئولان سازمان لیگ به دلیل عدم رعایت تعهدات تیم مشهدی از اعطای مجوز موقت جلوگیری کرد تا این بازی لغو شود. 

 

1338476


فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته برگزاری بازی های لیگ دسته اول در این باره گفت: در هفته های قبل و پیش از برگزاری هر دیدار مجوز موقت حضور در بازی به تیم سیاه جامگان داده می شد تا در میدان حضور پیدا کند اما به دلیل اینکه هیچ یک از تعهدات این تیم تاکنون عملی نشد و کماکان مشکلات قدیمی این تیم پا بر جاست؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا دیگر مجوز موقت این تیم را تمدید نکنیم. 

 

1338479


او در این باره ادامه داد: کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و کمیته انضباطی درباره این تیم تصمیم گیری خواهند تا در رابطه با ادامه حضور آنها در لیگ برتر تصمیم گیری شود. تعیین تکلیف درباره این بازی نیز به کمیته انضباطی و سازمان لیگ برمی گردد تا آنها در رابطه با نتیجه دیدار ملوان و سیاه جامگان تصمیم گیری کنند. با این حساب با توجه به غیبت های پیشین سیاه جامگان در لیگ دسته اول احتمال حذف این تیم از این مسابقات نیز می رود.

 

1338478

دیدگاه‌ها