کد خبر : 1556406 | 03 مهر 1397 ساعت 11:01 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

یووه به دنبال یک هافبک تکنیکی دیگر: خامس رودریگز

یوونتوس که فصل جدید را عالی آغاز کرده و چه در سری آ و چه در چمپیونز لیگ تا این لحظه موفقیت صد در صدی داشته از بازار نقل و انتقالات هم غافل نیست و از هم اکنون برای تقویت تیم خود برنامه‌ریزی کرده.

یووه به دنبال یک هافبک تکنیکی دیگر: خامس رودریگز

به گزارش "ورزش سه"، آخرین اخبار منتشرشده از سوی کالچیو مرکاتو نشان می‌دهد که یوونتوس خامس رودریگز، ستاره‌ی کلمبیایی بایرن مونیخ را به عنوان یکی از هدفهای اصلی خود در فصل آینده‌ی نقل و انتقالات انتخاب کرده است.

 

یوونتوس فصل جدید سری آ را مقتدرانه آغاز کرده و از چهار بازی خود تا این لحظه 12 امتیاز بدست آورده. بیانکونری در فصل جدید چمپیونزلیگ هم شروع موفقی داشته و در ورزشگاه خانگی والنسیا با وجود اخراج پر حرف و حدیث ابرستاره‌ی تازه به خدمت گرفته‌اش، کریستیانو رونالدو، به پیروزی رسید تا لیگ قهرمانان را هم با پیروزی آغاز کرده باشد.

 

کالچیو مرکاتو به نقل از منابع نزدیک به باشگاه یوونتوس مدعی شد که بانوی پیر از هم‌اکنون نام خامس رودریگز، ستاره‌ی کلمبیایی بایرن مونیخ را به عنوان یکی از اهداف بزرگ خود ثبت کرده و در اولین فرصت ممکن برای جذب او تلاش خواهد کرد.

 

مهاجم کلمبیایی بایرن در اصل بازیکن رئال مادرید است و به عنوان بازیکن قرضی در بایرن بازی می‌کند. خامس در فصل جدید در ترکیب بایرن مونیخ حضور موفقی داشته و در جریان آخرین پیروزی این تیم مقابل شالکه گلزنی کرده است. خامس در اولین بازی بایرن در چمپیونزلیگ که در مقابل بنفیکا برگزار شد هم یک پاس گل داد تا نشان دهد این روزها در اوج دوران فوتبالی خود به سر می‌برد. این در حالی است که شایعات زیادی مبنی بر نارضایتی خامس از کم به میدان رفتن در دوران سرمربی‌گری نیکو کوواچ منتشر می‌شود ولی رسانه‌‌های نزدیک به بایرن مونیخ این  شایعات را قویاً تکذیب کرده و معتقدند خامس از شرایط خود در بایرن راضی است و باشگاه بزرگ شهر مونیخ هم قصد ندارد او را به این راحتی‌ها از دست بدهد.

دیدگاه‌ها