کد خبر : 1556452 | 03 مهر 1397 ساعت 12:13 | 51.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بینی عجیب نشریه بارسایی در مورد مودریچ(عکس)

نشریه اسپورت، نزدیک به باشگاه بارسلونا، پیش بینی عجیبی را در سال 2012 در مورد مودریچ انجام داده بود.

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ شب گذشته موفق شد عنوان بهترین بازیکن فیفا را از آن خود کند و پس از 10 سال به دوگانه مسی - رونالدو پایان دهد. او در طول سال گذشته با رئال قهرمان چمپیونزلیگ شده بود و با کرواسی به فینال جام جهانی رسید و عنوان بهترین بازیکن جام را از آن خود کرد. او همچنین عنوان بهترین بازیکن یوفا را نیز کسب کرده بود که شب گذشته توانست از سوی فیفا نیز عنوانی مشابه دریافت کند و حالا تنها توپ طلا را در مسیر خود می‌بیند.

 

مودریچ سال 2012 با تلاش بسیار رئال مادرید و با 42 میلیون یورو به این تیم پیوست. او در ابتدا باشگاه تاتنهام را تحت فشار قرار داد و به همراه این تیم در اردوی پیش فصل شرکت نکرد تا بتواند مسیر انتقالش به رئال را هموار کند. در روزهای پایانی نقل و انتقالات، سرانجام تاتنهام به جدایی او رضایت داد و مودریچ به جمع سپیدپوشان اضافه شد. اما در همان روزها که بارسلونا با 25 میلیون یورو، الکس سانگ را به خدمت گرفت که خرید بسیار ضعیفی به حساب می‌آمد، رئال با 42 میلیون یورو انتقال ستاره کروات را نهایی کرد.

 

1339557

 

 

پس از نهایی شدن انتقال، نشریه اسپورت، نزدیک به باشگاه بارسلونا ، عکس مورینیو، پرز و مودریچ را در صفحه اولش منتشر کرد و تیتر زد:" 42 میلیون یورو برای پوشش افتضاح نقل و انتقالاتی". به عقیده این نشریه، رئال مادرید که در نقل و انتقالات آن سال چندان فعال نبود و تنها بازیکن با کیفیتی که جذب کرد، مودریچ بود، ستاره کروات را برای پوشاندن ضعفش در نقل و انتقالات جذب کرده بود و انتظار داشت که کرویف بالکان، نتواند روزهای خوبی را در رئال تجربه کند.

 

اما مودریچ توانست 4 قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال به دست آورد و امسال نیز عنوان بهترین بازیکن جهان را با پیراهن رئال کسب کرد.

 

 

دیدگاه‌ها