کد خبر : 1558114 | 10 مهر 1397 ساعت 09:11 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاری سن ژرمن به دنبال جذب کورنتین تولیسو

کورنتین تولیسو هافبک بایرن مونیخ که از ناحیه‌ی رباط زانو دچار مصدومیت شده تا مدتی از میادین فوتبال دور خواهد بود ولی این باعث نشده چندین باشگاه بزرگ اروپایی از ابراز علاقه به او و تلاش برای جذبش دست بردارند.

پاری سن ژرمن به دنبال جذب کورنتین تولیسو

به گزارش "ورزش سه"، آخرین اخبار در مورد تولیسو حاکی  از آن است که پاری سن ژرمن باشگاه متمول پاریسی این هافبک 24ساله‌ی فرانسوی را می‌خواهد.

 

ناصر الخلیفی مالک ثروتمند پاری سن ژرمن که در طول تابستان نتوانست در فرصت نقل و انتقالات، هیچکدام از هافبک‌های ستاره‌ای که در ابتدای تابستان قول جذب‌شان را به رسانه‌ها داده بود به پاریس منتقل کند، حالا قصد دارد تابستان آینده هر طور شده کورنتین تولیسو را به پاریس ببرد. به گزارش sport10 باشگاه پاری سن ژرمن به جذب کورنتین تولیسو علاقه‌ی زیادی دارد و توماس توخل سرمربی آلمانی این تیم بزرگ فرانسوی معتقد است تولیسو در سیستم او می‌تواند نقش بسیار مهمی بازی کند و خط میانی PSG را بیش از پیش قدرتمند کند. به همین خاطر است که مدیران پاری سن ژرمن حتی به این فکر می‌کنند که از همین حالا تلاش برای جذب این ملی‌پوش فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ را آغاز کنند. این در حالی است که تولیسو تا تابستان سال 2022 با بایرن قرارداد دارد.

 

ولی بعید به نظر می‌رسد بایرن به این زودی‌ها علاقه‌ای برای فروش تولیسو داشته باشد. با توجه به ثروت افسانه‌ای باشگاه پاری سن ژرمن و سابقه‌ی این تیم در پرداخت مبالغ بسیار هنگفت برای خرید ستاره‌های مورد نظرش باید دید مسئولین PSG در نهایت برای بدست آوردن تولیسو چه مبلغی را به بایرن مونیخ پیشنهاد خواهند کرد. تولیسو وقتی از بند مصدویت رها شود بدون شک می‌تواند به یکی از مهره های مهم موفقیت بایرن در سالهای آینده تبدیل شود و نیکو کوواچ و مسئولین باشگاه بایرن به این موضوع آگاهند.

دیدگاه‌ها