کد خبر : 1558492 | 11 مهر 1397 ساعت 15:40 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین و شبی کابوس وار در انتظار پیکه

جرارد پیکه فصل را به بدترین شکل ممکن شروع کرده و اوضاع برای او خوب پیش نمی رود.

هری کین و شبی کابوس وار در انتظار پیکه

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسا امشب در لندن میهمان تاتنهام از هفته دوم لیگ قهرمانان است. بارسا بازی اول خود را برابر پی اس وی پیروز شد ولی تاتنهام در زمین اینتر 2-1 باخت و امشب بیش از همیشه نیاز به کسب پیروزی دارد.

شاید این بهترین زمان برای رویارویی با بارسلونا باشد. آبی و اناری ها از سه بازی اخیر خود در لالیگا موفق به کسب پیروزی نشده اند و با کسب تنها دو امتیاز، فرصت فرار در صدر جدول را از دست دادند.

 

 

1341921

 

 

در کسب نتایج ضعیف بارسا در هفته های اخیر، بی شک نقش جرارد پیکه پررنگ است. مدافع سرشناس بارسا در فرم همیشگی خود نیست و افت او کاملا محسوس است به طوریکه رد پای او را می تواند در اکثر گل های دریافتی این فصل بارسا(8 گل) مشاهده کرد که بدترین شان به پاس گل او به مهاجم لگانس در روز شکست 2-1 بارسا در ال بوتارکه مربوط می شود.

شرایط به گونه ای است که حتی مسی پس از تساوی 1-1 برابر بیلبائو به خبرنگاران گفت که بارسا نباید در هر بازی گل دریافت کند و به طور مستقیم به ضعف پیکه و دیگر ارکان دفاعی تیمش اشاره کرد. 

 

 

1339345

 

 

کاپیتان سوم بارسا امشب باید برابر ستاره 25 ساله ملی پوش تاتنهام یعنی هری کین به میدان برود. بازیکنی که لقب بهترین گلزن سال 2017 دنیا را یدک می کشد و بی شک امشب امید اول سپیدهای لندن برابر بارسا محسوب می شود.

اگر افت پیکه همچنان ادامه دار باشد، باید منتظر یک شب کابوس وار دیگر از سوی او ماند، اتفاقی که هواداران بارسا از رخ دادن آن هراس دارند به خصوص اینکه هری کین در پیشانی خط حمله تیم رقیب حاضر خواهد بود.

دیدگاه‌ها