کد خبر : 1558806 | 13 مهر 1397 ساعت 09:03 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

زوج تیاگو- گورتزکا؛ بهترین گزینه‌ی بایرن در مرکز زمین

احتمال اینکه نیکو کوواچ سرمربی بایرن در بازی روز شنبه‌ی این تیم مقابل مونشن‌گلادباخ، ترکیب اصلی تیمش را با تغییراتی عمده نسبت به بازی مقابل آژاکس به میدان بفرستد بسیار بالا است.

زوج تیاگو- گورتزکا؛ بهترین گزینه‌ی بایرن در مرکز زمین

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که از سه بازی قبلی خود تنها موفق به کسب دو امتیاز شده در معرض انتقادات قرار گرفته و منتقدین این تیم تصمیمات تاکتیکی کوواچ و ترکیب و ارنج تیم او را به چالش کشیده‌اند. 

 

این در حالی است که کوواچ به دلیل ترافیک بالای بازیکنانی که در اختیار دارد مجبور شده در بازی مقابل آگسبورگ، هرتا برلین و آژاکس، از بازیکنانش به صورت چرخشی یا نوبتی استفاده کند. ولی نتایج ضعیف تیم او در این سه مسابقه نشان داده که یک جای کار می‌لنگد. روزنامه‌ی بیلد گزارش داد که در آخرین جلسه‌ی تمرین بایرن که بعد از ظهر پنج‌شنبه انجام شد، بعد از آنکه همه‌ی بازیکنان به رختکن رفتند، کوواچ توماس مولر را به کناری کشیده و به صورت خصوصی 13 دقیقه با او گفتگو کرده. این گفتگو باعث شده بیلد این سوال را مطرح کند که آیا توماس مولر در بازی مقابل مونشن‌گلادباخ نیمکت‌نشین خواهد شد؟ و در این صورت، چه کسان دیگری به غیر از مولر راهی نیمکت ذخیره‌ها خواهند شد؟

 

1342337

 

بایرن در دومین بازی فصل جدید بوندس‌لیگا مقابل اشتوتگارت، حاکم مطلق میدان بود و با نتیجه‌ی قاطع 3-0 به پیروزی رسید. کوواچ در آن بازی از زوج تیاگو آلاکانتارا و لئون گورتزکا به همراه مولر در مرکز خط میانی تیمش استفاده کرده بود و فرانک ریبری و آرین روبن را کمی جلوتر از آنها قرار داده بود. 

 

اگر این فرضیه‌ی بیلد را بپذیریم که مولر در بازی مقابل گلادباخ نیمکت‌نشین خواهد شد، به احتمال زیاد  خامس رودریگز در مرکز خط میانی، کمی جلوتر از تیاگو و گورتزکا بازی خواهد کرد و آرین روبن، ریبری یا به جای او سرژ گنابری در طرفین او قرار خواهند گرفت. علاوه بر مولر، در بازی مقابل آژاکس، ژاوی مارتینز یکی از بازیکنان ضعیف بایرن بود و به احتمال زیاد او هم نیمکت‌نشین خواهد شد تا زوج تیاگو و گورتزکا مرکز خط میانی تیم‌شان را در اختیار داشته باشند. زوجی که در بازی‌های اوایل فصل در این پست درخشان ظاهر شده‌اند.

 

دیدگاه‌ها