کد خبر : 1559552 | 15 مهر 1397 ساعت 23:55 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار اینتر در خانه اسپال

اینتر در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 اسپال را شکست بدهد.

پیروزی دشوار اینتر در خانه اسپال

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی که روی نوار پیروزی قرار گرفته اند، در دیدار امشب مقابل اسپال به دردسر افتادند اما در نهایت توانستند به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند و به رتبه سوم جدول صعود کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. اما اینتر در دقیقه 14 و روی اولین موقعیت جدی اش به گل رسید. روی ارسال ورسالیکو از سمت راست بود که مائورو ایکاردی با یک ضربه چکشی دروازه را باز کرد.

بعد از اینکه تیم میزبان پیش کشید و خیلی زود صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی خطای میراندا روی فیلیپه بود که اسپال صاحب ضربه پنالتی شد. اما ضربه آنتنوچی از کنار دروازه به بیرون رفت.

بعد از این موقعیت، بار دیگر اینتری ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت خوب روی دروازه اسپال ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. در دقایق پایان نیمه اول، تیم میزبان بار دیگر پیش کشید و آنها نیز صاحب موقعیت شدند اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و اینتر با برتری 1-0 به رختکن رفت.

 

1343253

 

نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و هرچقدر از زمان این نیمه سپری می شد، حملات این تیم شدت می گرفت. در دقیقه 62، اسپال تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما ضربه پتانیا از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما سرانجام فشار حملات اسپال در دقیقه 72 نتیجه داد و این تیم به گل تساوی رسید. روی یک ارسال از سمت چپ بود که توپ مقابل دروازه به پالوسکی رسید و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

اما این نتیجه تنها 6 دقیقه پایدار بود و اینتر در دقیقه 78 توانست بار دیگر پیش بیفتد. این بار روی پاس عمقی ایوان پریشیچ، ایکاردی با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه دیدنی، کار را تمام کرد.

در دقایق پایانی تیم میزبان تلاش زیادی کرد تا بتواند بار دیگر کار را به تساوی بکشد اما این اتفاق رخ نداد و بازی با همان نتیجه 2-1 به سود اینتر به پایان رسید.

دیدگاه‌ها