کد خبر : 1559586 | 16 مهر 1397 ساعت 11:00 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت اسطوره‌های بایرن مونیخ از نیکو کوواچ

درحالیکه گمانه‌زنی درباره‌ی اخراج احتمالی نیکو کوواچ از بایرن مونیخ و دچار شدن او به سرنوشت فصل پیش کارلو آنچلوتی در آلمان بالا گرفته و با اینکه مدیریت بایرن ابتدا در این باره ساکت به نظر می‌رسید ولی در نهایت اولی هوینس رئیس بایرن در مصاحبه با زوددویچه زایتونگ اعلام کرد که مثل کوه پشت کوواچ ایستاده است.

حمایت اسطوره‌های بایرن مونیخ از نیکو کوواچ

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که چندین نفر از اسطوره‌های بزرگ بایرن و پیشکسوت‌های این باشگاه هم به میدان آمده و به دفاع و حمایت از کوواچ برخاسته‌اند.

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی سابق بایرن مونیخ در گفت و گو با نشریه‌ی کیکر اعلام کرد که حرف و حدیثهای مطرح شده درباره‌ی آینده‌ی کوواچ در بایرن مونیخ را از سوی کسانی می‌داند که سوءنیت دارند.

سامر به کیکر گفت از دیدن اینکه اخبار و شایعات درباره‌ی این موضوع با چه سرعتی در حال انتشار است شگفت‌زده شده چون در دنیای واقعی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

سامر در ادامه‌ی گفت و گویش با کیکر گفت که کوواچ در دوران حضور در آینتراخت فرانکفورت هم فراز و نشیبهایی را تجربه کرده است.

 

1343335

 

سامر به کیکر گفت به نظر او بازیکنان بایرن مونیخ برای بدست گرفتن کنترل توپ انگیزه‌ی لازم را ندارند و وقتی توپ را از دست می‌دهند اندکی شاید تا حد یکی دو درصد کمتر از آنچه از بازیکنان بایرن مونیخ انتظار می‌رود تلاش می‌کنند و همین باعث شده در نتیجه‌گیری ناموفق باشند.

سامر به کیکر گفت:" بازیکنان بایرن حالا باید با اراده‌ی پولادین و تلاش و پشتکار کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذارند".

دیتمار هامان، ستاره‌ی سابق بایرن مونیخ هم با دفاع تمام‌قد از نیکو کوواچ به روزنامه‌ی آلمانی تاگس زایتونگ گفت علت بحران اخیر بایرن نه سرمربی این تیم بلکه سیاست نقل و انتقالاتی باشگاه در چند سال گذشته بوده است.

هامان گفت:" این تیم بایرن بیش از حد مسن است. میانگین سن بازیکنان بایرن چیزی نزدیک به سی سال شده است. وقتی بازیکنی در میدان از حریفان جوانترش کم می‌آورد و از نظر سرعت نمی‌تواند به پای آنها برسد، اعتماد به نفسش را از دست می‌دهد و تصمیمات اشتباه می‌گیرد. در بازی با آژاکس دیدیم که بایرن چطور مثل تیمی تشکیل شده از پیرمردهای تنبل به نظر می‌رسید. انداختن تقصیر ناکامی به گردن سرمربی اشتباه‌ترین تصمیمی است که می‌توان در حال حاضر گرفت".

دیدگاه‌ها