کد خبر : 1561105 | 22 مهر 1397 ساعت 18:30 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

کرانچار متمرکز روی هدف 40 ساله (عکس)

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال امید کشور سعی دارد خودش و تیمش را از حواشی ایجاد شده چند روز اخیر جدا نگه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از ناکامی تیم امید کشور در راهیابی به المپیک 2016 ریو با محمد خاکپور مسئولان فدراسیون عنان کار را به دست زلاتکو کرانچار سپردند که دوران موفقی در سپاهان نداشت ولی امیدوار است با موفقیت در تیم امید کشور به سال ها ناکامی ایران در راهیابی به مسابقات المپیک خاتمه دهد.

 

کرانچار روز گذشته در جریان تورنمنت سه جانبه ای که میان بازیکنان حاضر در اردوی تیم امید برگزار شد، نقشی بیشتر از یک مشاهده گر نداشت و شاهرودی و بختیاری زاده را برای کوچ سه تیم انتخاب شده برگزیده بود تا خودش تنها به تماشای بازی بپردازد.

 

امروز نیز تمرین ریکاوری تیم امید پس از تمرین پرفشار روز گذشته که سه مسابقه 45 دقیقه ای داشت، برگزار شد و باز هم همانطور که در تصاویر مشخص است، کرانچار فارغ از تمام حواشی این روزها، در صدد انجام کار خود به بهترین شکل است.

 

سرمربی کروات تیم ملی مانند کارلوس کی روش ماموریتی بزرگ را پیش روی خود می بیند و تنها برای رسیدن به این هدف تلاش می کند و برخلاف سرمربی پرتغالی تیم ملی به حواشی ایجاد شده توجهی ندارد.


کرانچار باید رفته رفته تیم خود را برای مسابقات مقدماتی حساس سال آینده آماده کند. در حال حاضر 42 بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند که باید حداقل روی نام 12 تای آنها خط کشیده شود؛ پروسه ای که انرژی زیادی از کرانچار می گیرد.


عکس ها از امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها