کد خبر : 1561404 | 24 مهر 1397 ساعت 09:20 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

نویر: کاملاً آماده‌ام و از بازی‌های اخیر خودم راضی هستم

چند روز گذشته برای مانوئل نویر روزهای بسیار دشواری بوده. در این چند روز برای نویر اتفاقی افتاده که پیش از آن هیچکس نمی‌توانست حتی فکرش را بکند: به پرسش کشیده شدن جایگاه او در تیم ملی.

نویر: کاملاً آماده‌ام و از بازی‌های اخیر خودم راضی هستم

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر تا چند روز پیش به هیچ وجه گمان نمی‌کرد که موقعیت و جایگاه ممتاز او در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به این زودی‌ها به پرسش گرفته شود. ولی او که سالها لقب بهترین دروازه‌بان دنیا را یدک می‌کشید امروز هدف انتقادهای شدید قرار گرفته و موقعیت خود را چه در باشگاه و چه در تیم ملی متزلزل می‌بیند.

 

از لوتار ماتئوس گرفته تا هواداران بایرن مونیخ و حتی هواداران بارسلونا و نشریات و رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی این روزها به انتقاد از مانوئل نویر پرداخته‌اند و حتی بعضاً به او پیشنهاد داده‌اند فوتبال را کنار بگذارد.

 

اما نویر هم مثل بسیاری از ورزشکاران سطح بالا در مقابل انتقادها جا خالی نکرده بلکه در مقابل آنها سینه سپر کرده و در این برهه‌ی حساس چه برای باشگاهش بایرن مونیخ و چه برای تیم ملی کشورش آلمان، انتقادها را رد کرده و با نشان دادن اعتماد به نفس خود به هم‌تیمی‌هایش تلویحاً از آنها می‌خواهد که مثل او با شجاعت از این روزهای سخت عبور کنند.

 

نشریه‌ی آلمانی کیکر در بحبوحه‌ی انتقادهای شدید از نویر با او مصاحبه کرده و از قول مانوئل نویر نوشت:" من از نظر بدنی کاملاً آماده هستم و هیچ مشکلی ندارم. حالم کاملاً خوب است و پایم هم هیچ مشکلی ندارد. رویهم‌رفته خیلی سرحال هستم و احساس آمادگی کامل دارم. به جز نتایج بازی‌های اخیر من از عملکردم در این بازی‌ها راضی بوده‌ام ولی در عین حال، اخیراً فرصتی پیدا نکرده‌ام که در یک بازی بدرخشم و نگاه‌ها را به خودم جلب کنم".

 

یواخیم لوو سرمربی آلمان هم در روزهای اخیر به صورت علنی از مانوئل نویر حمایت کرده و انتظار می‌رود دروازه‌بان کهنه‌کار آلمانی فردا در جریان دیدار آلمان و فرانسه در لیگ ملتهای یوفا درون دروازه‌ی مانشافت بایستد. با این همه شکی نیست که اگر نویر فردا کوچکترین لغزشی داشته باشد، صداهایی که خواستار ایستادن مارک آندره تراشتگن در چهارچوب دروازه‌ی مانشافت هستند، بلندتر خواهند شد و بلندتر به گوش خواهند رسید.

 

1345091

دیدگاه‌ها