کد خبر : 1561429 | 24 مهر 1397 ساعت 10:38 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک/ شهرداری تبریز- کارون اروند خرمشهر

جدال تبریز و خرمشهر برای نیمه بالای جدول

امروز تیم های شهرداری تبریز و کارون اروند خرمشهر در تبریز به مصاف هم خواهند رفت و امیدوارند با پیروزی در بازی امروز، به نیمه بالای جدول صعود کنند.

جدال تبریز و خرمشهر برای نیمه بالای جدول

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرداری که این فصل با بازیکنانی بومی در میادین حضور یافته، پس از ناکامی در هفته های ابتدایی حالا به فرم خوبی رسیده و اکنون علی رغم این که از تمام تیم های حاضر در لیگ یک بازی کمتری انجام داده اما در میانه های جدول حضور دارد. آن ها هفته گذشته با قرعه استراحت روبرو بودند و حالا با تمام قوا در خانه مقابل نماینده خرمشهر صف آرایی خواهند کرد.

 

اما شاگردان اکبر میثاقیان نیز حریف بی دردسری برای شهرداری نخواهند بود. آن ها که سومین سال تاسیس خود را سپری می کنند، با بازیکنان سرشناسی چون بهادر عبدی، منصور تنهایی و... به سمت لیگ برتری شدن حرکت می کنند اما فعلا به هدف خود نزدیک هم نشده اند و برای رسیدن به صدر جدول، ملزم به برتری در این بازی خارج از خانه هستند.

 

اروندی که لوگوی شبیه به باشگاه العین امارات دارند، با یک بازی بیشتر نسبت به شهرداری با این تیم هم امتیاز هستند و هر دو تیم با کسب 3 امتیاز در این بازی می توانند به نیمه بالای جدول برسند.

 

نکته جالب این بازی تقابل لیگ برتری های سابق خواهد بود. در تیم شهرداری احمد امیرکامدار و آن طرف ابراهیم کریمی، منصور تنهایی و... سابقه بازی در لیگ برتر را دارند و همین موضوع می تواند بر کیفیت بازی بیافزاید.

 

لازم به ذکر است این دیدار از ساعت 15:15 در زمین اختصاصی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها