کد خبر : 1561731 | 25 مهر 1397 ساعت 11:12 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

از انگلیس و به تراکتور و برعکس؛

جابجایی جایگاه اشکان و کریم در 5 سال (عکس)

5 سال پیش در چنین روزهایی کریم انصاری فرد تنها فصل حضورش در تراکتور را سپری می کرد و دژاگه در فوتبال انگلیس بود و حالا اوضاع به نظر می رسد شرایط دو بازیکن جابجا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه فصل 2013-2014 را با پیراهن تیم فولام انگلستان سپری کرد؛ او در دومین فصل حضورش در لیگ جزیره 20 بازی انجام داد و 5 گل هم زد تا با فرمی بسیار خوب به جام جهانی 2014 برسد. در همان روزها کریم انصاری فرد نیز با پیراهن تیم تراکتورسازی تبریز می درخشید و در پایان فصل هم به عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران رسید تا همچون دژاگه، در اوج آمادگی به جام جهانی برود.

 

حالا اوضاع متفاوت شده و کریم انصاری و اشکان دژاگه به نوعی جایگاه خود را باهم عوض کرده اند. حالا دژاگه در تراکتورسازی تبریز حضور دارد و با امضای قراردادی 3 ساله، قصد دارد آخرین فصول فوتبالی اش را در تبریز سپری کند. کریم انصاری فرد هم پس از ترک المپیاکوس، به باشگاه ناتینگهام فارست انگلستان نزدیک شد اما مشکلاتی در راه پیوستن او به لیگ چمپیونشیپ به وجود آمد و همچنان مرتفع نشده اند.

 

این دو ستاره تیم ملی که حالا جزو قدیمی ها محسوب می شوند، شب گذشته دقایقی را کنار هم بازی کردند و در نیمه اول هم روی نیمکت مشغول صحبت با هم بودند؛ شاید کریم از اشکان درباره شرایط بازی در انگلستان می پرسید، خصوصا این که دژاگه نیز سابقه عضویت در ناتینگهام را دارد.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها