کد خبر : 1561964 | 26 مهر 1397 ساعت 10:55 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

خیز سامورایی ها با مرد فرانسوی برای جام جهانی 2022 

بازگشت ونگر با ژاپن بعد از جام ملت های آسیا

سرمربی مشهور فرانسوی چندماه بعد از خانه نشینی خبر از بازگشت به نیمکت مربیگری از اوایل سال آینده میلادی داد.

بازگشت ونگر با ژاپن بعد از جام ملت های آسیا 

به گزارش "ورزش سه"، 24 سال بعد از ترک ژاپن و کوچ به فوتبال جزیره و هدایت توپچی های لندنی آرسن ونگر تابستان 2018 از آرسنال جدا شد تا رکوردی بی نظیر از خود در این باشگاه همین طور فوتبال جهان به جا بگذارد.


در شرایطی که رسانه های معتبر اروپا گمانه زنی های فراوانی در خصوص مقصد آتی ونگر مطرح کردند اما این مربی فرانسوی تصمیم دارد دوباره به کشوری بازگردد که از همان جا برای خود اسم و رسمی رقم زد و راهی انگلیس شد.


ژاپن مقصدی است که آرسن ونگر مد نظر دارد اما این بار برای هدایت باشگاه ها نه بلکه برای در دست گرفتن سکان هدایت سامورایی ها با قراردادی سه ساله برای جام جهانی 2022 قطر. مربی فرانسوی در آخرین مصاحبه خود رسما اعلام کرد ژانویه 2019 دوباره به عرصه مربیگری بازخواهد گشت اما این که به کدام یک از پیشنهادات پاسخ مثبت خواهد داد به مروز زمان مشخص می شود که یکی از گزینه ها می تواند ژاپن باشد.


شایعه توافق فدارسیون فوتبال ژاپن با آرسن ونگر به چندماه قبل برمی گردد که این تیم بعد از بازگشت از روسیه 2018 در پی یافتن سرمربی جدید و مشهور برای در دست گرفتن سکان هدایت سامورایی ها و تغییر نسل فوتبال این کشور بود که نام مربی فرانسوی در صدر گزینه ها قرار گرفت اما به یکباره روسای فدراسیون فوتبال ژاپن ترجیح دادند تا از یک مربی بومی برای حضور در جام ملت ها بهره ببرند تا بازگشت ونگر به ژاپن به بعد از جام ملت ها موکول شود.

دیدگاه‌ها