کد خبر : 1562600 | 28 مهر 1397 ساعت 18:51 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

ولفسبورگ 1 - 3 بایرن؛ آتش بس موقت!

بایرن مونیخ موفق شد در خانه ولفسبورگ با نتیجه 1-3 به پیروزی برسد.

ولفسبورگ 1 - 3 بایرن؛ آتش بس موقت!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند هفته ناکامی در بوندسلیگا و حتی انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال تغییر در کادر فنی، بایرن مونیخ امروز اگرچه بدشانس هم بود اما در نهایت با نتیجه 1-3 ولفسبورگ را شکست داد تا موقتا بحران را به دست فراموشی بسپارد.

 

اولین فرصت بازی روی پاس تماشایی و پشت مدافعان خامس برای گنابری ایجاد شد اما کاستلس با یک عکس العمل دیدنی مانع به ثمر رسیدن گل اول بایرن شد.

 

در دقیقه 14 این بار خود خامس اقدام به ضربه زدن به سمت دروازه ولفسبورگ کرد اما یک بار دیگر دروازه بان حریف واکنش خوبی نشان داد. در دقیقه 25 بایرن تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما کاستلس ابتدا روی ضربه روبن و بعد روی ریباند مقابل ضربه لواندوفسکی عکس العمل بسیار خوبی نشان داد و دروازه ولفسبورگ بسته ماند.

 

1346644

 

اما حملات بایرن بالاخره در دقیقه 30 جواب داد و لواندوفسکی روی پاس عمقی و دیدنی هوملس موفق شد با یک ضربه زمینی در موقعیتی تک به تک دروازه ولفسبورگ را باز کند.

 

دقایقی بعد بایرن بهترین فرصت را برای 2 برابر کردن اختلاف داشت اما باز هم کاستلس مقابل ضربه خامس ناجی دروازه تیمش شد تا نیمه اول با برتری 0-1 بایرن به اتمام برسد.

 

اما شاگردان کواچ در ابتدای نیمه دوم به گل دوم رسیدند. روی ارسال گنابری، لواندوفسکی دروازه بان ولفسبورگ را جا گذاشته و با یک ضربه تمام کننده زننده گل دوم لقب گرفت.

 

1346642

 

1346670

 

اما دقایقی بعد آرین روبن با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد و در دقیقه 63 ولفسبورگ یکی از گل های دریافتی را جبران کرد. روی کندی مدافعان بایرن، مهمدی در سمت راست صاحب فرصت شده و ارسال عرضی او برابر دروازه خالی توسط وگهورست تبدیل به گل شد.

 

1346643

 

اما در دقیقه 72 بایرن به گل سوم رسید. پاس زمینی لواندوفسکی با ضربه دقیق و محکم خامس از گوشه محوطه همراه شد تا بایرن دوباره با 2 گل اختلاف از ولفسبورگ پیش افتد.

 

در ادامه لواندوفسکی فرصت خوبی برای زدن گل چهارم داشت اما باز هم کاستلس مانع او شد تا در نهایت بایرن با همان نتیجه 1-3 ولفسبورگ را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها