کد خبر : 1562813 | 29 مهر 1397 ساعت 15:55 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت کامل فدراسیون فوتبال از تیم ملی

پاداش جام‌جهانی بیشتر از قرارداد کی‌روش بود

روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات اخیر حول تیم ملی، ساعتی پیش اطلاعیه ای منتشر کرد.

پاداش جام‌جهانی بیشتر از قرارداد کی‌روش بود

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به حرف و حدیث هایی که در روزهای در رابطه با قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران به گوش می رسید، روابط عمومی فدراسیون فوتبال اقدام به انتشار اطلاعیه‌ای کرد تا موضع رسمی این فدراسیون را اعلام کند. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:


تیم ملى طی دو ماه آینده در بزرگترین رویداد فوتبال آسیا حضور خواهد یافت و به دلیل حضور پرقدرت در جام جهانی و نتایجی که در این مسابقات کسب شده انتظارات و توقعات همه اهالی فوتبال  به اوج رسیده و فدراسیون فوتبال نیز على رغم تنگناهاى موجود سعى دارد تا با برنامه ریزی مدون حضوری قدرتمند در این مسابقات داشته باشد، لذا همه ارکان فدراسیون اعم از رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون حمایت همه جانبه خود را از تیم ملی، سرمربی و اعضای کادر فنی جهت حضور در جام ملتهای آسیا اعلام داشته اند.


از طرفى طی روزهای گذشته برخی افراد با اعلام اخبار و اطلاعات نادرست درباره تیم ملی و سرمربی آن در حال ایجاد فضایی نامناسب برای تیم ملی بوده و رقم قرارداد دریافتی سرمربی تیم ملی را به صورت غیر واقعى اعلام داشته که به هیچ عنوان مورد تایید نیست.


پر واضح است که با حضور کارلوس کی روش، فدراسیون فوتبال دو حضور پیاپی را در جام جهانی تجربه کرده که در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه و عملکرد تیم ملی در این مسابقات تحسین همه اهالی فوتبال در سطح داخل و خارج کشور، سطح بین المللى، مردم فوتبال دوست و مسئولین را به دنبال داشته است. همچنین حضور در  مسابقات جام جهانى عایدات مالى بسیار بیشتر از رقم قرارداد را به فوتبال کشور افزوده است.


لذا فدراسیون فوتبال مجددا حمایت خود را از برنامه های آماده سازی تیم ملی به منظور حضوری پرقدرت همانند جام جهانی اعلام می دارد.


بی شک، تاریخ درباره عملکرد کارلوس کى روش در تیم ملى ایران قضاوت خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها