کد خبر : 1562818 | 29 مهر 1397 ساعت 16:15 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

از روزهای درخشان با قدوس تا شرایط سخت در استقلال

از گرو انتظار گلزنی نداشته باشید

مهاجم نیجریه‌ای استقلال شرایط سختی را در این تیم تجربه می کند.

از گرو انتظار گلزنی نداشته باشید

به گزارش "ورزش سه"، الحاجی گرو از همان زمانی که با استقلال قرارداد امضا کرد فشار زیادی را روی شانه های خود حس می کرد چون او به این تیم آمده بود تا مثل تیام ماشین گلزنی استقلال را روشن نگه دارد.


اما با گذشت چند بازی حالا با انتقاد زیاد هواداران استقلال روبرو شده است تا جایی که بسیاری از آنها اعتماد خود را به گرو از دست داده اند.


هرچند خیلی از کارشناسان فوتبال گرو را یک مهاجم ناکارآمد می دانند اما نباید فراموش کرد که این بازیکن فصل قبل در کنار قدوس روزهای طلایی را پشت سر می گذاشت تا جایی که مهاجم تیم ملی در پایان بازی با بولیوی ترجیح داد به این شکل از او تعریف کند: الحاجی خیلی کنار من دوید و خیلی کمک کرد من گل بزنم. خودش گل های زیادی نزد اما کمک کرد من گل های زیادی بزنم. فکر می کنم یک مهاجم تکنیکی اگر کنار باشد می تواند خیلی به موفقیت تیم کمک کند.

 

1346926


آنچه از صحبت های قدوس بیشتر از هرچیز دیگری مشخص است این است که گرو بازیکن تمام کننده نیست بلکه او یک مهاجم سایه است که می تواند برای مهاجم هدف بازیسازی و موقعیت سازی کند و بعید است شفر بدون شناخت سبک بازی او این بازیکن را خریداری کرده باشد.


مشکل گرو و دلیل اینکه هنوز نتوانسته در استقلال خود را نشان بدهد این است که استقلال فعلا یک مهاجم شش دانگ ندارد و به همین دلیل در هر دقیقه که گرو وارد زمین بازی می شود همه از او انتظار گل زدن دارد و در واقع درخشیدن او در گلزنی معنا می شود.


با این حساب شفر باید هرچه زودتر تکلیف مهاجم هدف تیمش را روشن کند تا گرو بتواند در کنار او درخشش خود در ترکیب استقلال را آغاز کند.

 

دیدگاه‌ها