کد خبر : 1562844 | 29 مهر 1397 ساعت 17:25 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

مس رفسنجان 1 اکسین البرز 1؛

لیگ‌یک/ تساوی بیرون خانه برای شاگردان کمالوند

تیم اکسین البرز در هشتمین بازی خود در لیگ دسته اول به تساوی بیرون از خانه مقابل مس رفسنجان رسید.

لیگ‌یک/ تساوی بیرون خانه برای شاگردان کمالوند

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه اکسین البرز  در 3 بازی ابتدایی فصل خود مقابل فجرسپاسی، شهرداری ماهشهر و بادران تهران به برتری در لیگ دسته اول رسیدند و 9 امتیاز خوب را گرفتند اما در  هفته های بعدی شاگردان فراز کمالوند دچار بدشانسی‌های متعدد شدند و حالا این تیم یک نتیجه خوب مقابل رفسنجان کسب کرد.


تیم‌های مس رفسنجان و اکسین البرز عصر امروز در حالی در استان کرمان رودرروی هم قرار گرفتند که هردو تیم هدفی جز 3 امتیاز نداشتند. به همین خاطر دو تیم بازی خوبی انجام دادند اما پایان تلاش آنها به تساوی یک بر یک منجر شد. در این مسابقه ابتدا علی اکبر حیدرنیا برای میزبان گلزنی کرد ولی همین گل باعث شد تا تلاش تیم میهمان برای جبران نتیجه بیشتر شود و در نهایت فرید محمدی زاده مدافع راست تیم اکسین البرز توانست بازی را به تساوی بکشاند تا یک امتیاز به حساب دو تیم واریز شود.


اکسین در حالی از 8 بازی گذشته خود 12 امتیاز به دست آورده که تنها تیم لیگ دسته اول محسوب می‌شود که 5 بازی‌اش را در بیرون از خانه انجام داده است. شاگردان کمالوند به واسطه حذف دو تیم از جدول مسابقات مجبور شدند 5 بازی خود را بیرون از خانه انجام دهند و فقط 3 مسابقه خانگی داشتند. به همین خاطر آنها شانس خوبی برای صعود به رده‌های بالاتر دارند.


نماینده پرمهره استان البرز همین حالا با 12 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و با توجه به تعداد بازی‌های خانگی پیش‌بینی می‌شود انها یکی از مدعیان اصلی لیگ دسته اول باشند.


گفتنی است؛ مس رفسنجان نیز با این تساوی 6 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها