کد خبر : 1563066 | 30 مهر 1397 ساعت 17:23 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

قرمزپوشان پاکدشت 5-1 شهرداری تبریز

لیگ یک/ خشم فرهاد کاظمی از برد پرگل !

شاگردان فرهاد کاظمی در هفتمین بازی خود در لیگ یک به برد پرگلی برابر شهرداری تبریز دست یافتند.

لیگ یک/ خشم فرهاد کاظمی از برد پرگل !

به گزارش "ورزش سه" تیم پرسپولیس پاکدشت عصر امروز در هفتمین دیدار خود در مسابقات لیگ یگ از تیم شهرداری تبریز میزبانی کرد و در آخر به برد پرگل 5-1 برابر این تیم رسید و به رده چهارم جدول صعود کرد.


شاگردان فرهاد کاظمی که به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی بودند خیلی زود حملات خود را شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی فرصت باز کردن دروازه حریف خود را داشتند که این فرصت توسط مهاجم پاکدشتی‌ها از بین رفت. در ادامه حملات این تیم پیگیری شد و در دقیقه 34 مرتضی خراسانی گل اول این تیم را به ثمر رساند. قرمزپوشان که سیری ناپذیر نشان می‌دادند، پنج دقیقه بعد توسط محمد عبادزاده به گل دوم دست یافتند و نیمه اول با همین نتیجه تمام شد.


با شروع 45 دقیقه دوم توقع می‌رفت که شهرداری تبریز برای جبران گل خورده وارد میدان شود اما باز هم توپ و میدان در اختیار تیم میزبان قرار گرفت و محمد عبادزاده در دقیقه 56 گل سوم را برای تیمش ثبت کرد تا بازی به صورت یک طرفه به نفع سرخپوشان پاکدشتی ادامه پیدا کند. تبریزی‌ها که شکست سنگینی را تجربه می‌کردند در ادامه برای کمتر کردن اختلاف به آب و آتش زدند و حسین قره داغی در دقیقه 66 گل اول را وارد دروازه محسن زاده کرد.

 

1347236


اما این پایان کار نبود و سرخپوشان پاکدشتی در ادامه توسط دو بازیکن تعویضی خود یعنی پیام ملکیان و محمد رحمتی به ترتیب در دقایق 70 و 72 به گل چهارم و پنجم دست یافتند و سه امتیاز شیرین را به حساب تیمشان واریز کردند.


نکته جالب توجه این است که قرمزپوشان پاکدشتی بعد از گل پنجم، بازی را رها و بی خیال ادامه مسابقه را پیگیری کردند. حقیقتی که خشم فرهاد کاظمی سرمربی این تیم را برانگیخت و توقع داشت بازیکنانش تا دقایق پایانی عطش زیادی برای گلزنی داشته باشند.

 

قرمزپوشان پاکدشتی با این برد، 12 امتیازی شدند و به رده چهارم جدول صعود کردند و شهرداری تبریز با هفت امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت.

دیدگاه‌ها