کد خبر : 1563560 | 02 آبان 1397 ساعت 19:55 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان شد...

جلالی: کیفیت بالای لیگ ایران ثابت شد

سرمربی تیم پیکان تهران عصر امروز در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت.

جلالی: کیفیت بالای لیگ ایران ثابت شد

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی درباره بازی گفت: تقریبا نزدیک به یک ماه است که بازی نکرده‌ایم و سعی کردیم تمهیداتی داشته باشیم که حس مسابقه در بازیکنان بماند. فردا این ادعای من اثبات می‌شود و بازی خوب و با کیفیتی خواهد شد. امیدوارم یک بازی خوب و موفق داشته باشیم.


او درباره تعطیلی های لیگ برتر گفت: بهرحال راحت نیست که شما وقفه داشته باشید اما وقتی که می‌بینیم اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران رخ می‌دهد، مشکلی وجود ندارد. بازی ما با پرسپولیس لغو شد، اما وقتی می‌بینیم که پرسپولیس توانست به فینال لیگ قهرمانان برسد، پس لغو شدن ارزشش را داشته است. درخصوص لیگ هم باید بگویم که لیگ امسال به مراتب با کیفیت‌تر از گذشته شده و مصداق این حرفم نیز تیم پرسپولیس است که از دل همین لیگ به آسیا رفته و فکر می‌کنم موفقیت این تیم معیار و سنجش خوبی برای اثبات کیفیت لیگ است.


سرمربی پیکان درباره حریف پیش روی این تیم، ذوب آهن گفت: شرایط این تیم را بررسی کرده‌ایم و حتی بازی با سپیدرود را دیدیم. ذوب‌آهن تیم خوب و فعالی در پست‌های مختلف به ویژه کناره‌ها است و فکر می‌کنم بازی خوبی خواهد شد.


جلالی درباره عدم پخش برنامه تلویزیونی نود گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده، اما باید بگویم که نود مخاطب دارد. درست است که برخی دلخوری‌ها هم از این برنامه داریم، اما در مجموع باید بگویم که نود به فوتبال ایران کمک کرده است، هر چند برخی اوقات نیز اشتباهاتی داشته است. امیدوارم این مشکلات با کدخدامنشی طرف سوم حل شود.

دیدگاه‌ها