کد خبر : 1563760 | 03 آبان 1397 ساعت 18:44 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

این بدترین نمایش پیکان بود

جلالی: در اصفهان باید اقتصادی بازی کرد

پیکان در روزی که فرصت‌های زیادی نداشت، نتوانست از گل سه امتیازی‌اش محافظت کرده و در نهایت با مساوی به تهران باز می‌گردد.

جلالی: در اصفهان باید اقتصادی بازی کرد

 

به گزارش " ورزش سه"، پیکان تا قبل از بازی هفته دهم، سه برد متوالی به دست آورده بود؛ اما در برابر ذوب آهن به تساوی رسید؛ در صورتی که می توانست با حفظ تک‌گلش سه امتیاز دیگر را هم بگیرد. مجید جلالی، سرمربی پیکان، در نشست خبری، بعد از بازی برابر ذوب آهن گفت: «چند مورد را باید بگویم؛ اول اینکه ما یک ماه است که بازی نکردیم و به همین دلیل یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایمان را انجام دادیم.»


او افزود:« ما 50 درصد بازی‌های قبلی‌مان هم نبودیم. البته تیمی که یک ماه بازی نمی‌کند، اما یک امتیاز می‌تواند از تیمی مثل ذوب آهن بگیرد، تیمی صاحب شخصیت است. مطمئنم در آینده، پیکان می‌تواند یک تیم خوب باشد؛ هرچند معتقدم اگر امروز آن پنالتی را نداده بودیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم.»


جلالی همچنین در ادامه گفت:«تعطیلی قاعدتا در طول فصل، باید یک بار و آن هم نیم‌فصل باشد؛ اما این سومین بار بود که ما مسابقاتمان را تعطیل کردیم و یکی دو رقابت دیگر هم داریم. این را کسانی که با تیم زندگی می‌کنند، می‌دانند که یک تیمی که یک ماه بازی نمی‌کند، از شرایط مسابقه دور می‌شود. به همین دلیل، ما امروز نتوانستیم نصف آنچه در تمرینات و بازی‌های قبلی بودیم هم نمایش بدهیم.


او در ادامه اضافه کرد:« بازی باکیفیتی بود. ذوب آهن تیم خیلی خوبی است. این تیم بعد از تعویض‌ها بهتر شد. من خوشحال هستم که اینجا امتیاز گرفتیم. خوشحال‌تر هستم؛ چون دیدم وضعیت رختکن‌ها و وضعیت زمین چمن خیلی بهتر است و اینکه یک باشگاه اینگونه در مسیر پیشرفت است، خوشحال‌کننده است و من به آنها تبریک می‌گویم.»


او درباره داوری گفت:« به نظرم داوری خوب بود؛ اما یک داور نباید زیاد به بازیکنان و نیمکت‌نشینان فضای اعتراض بدهد. ولی چیزی که وسط زمین سوت زد، نسبتا خوب بود؛ اما در صحنه پنالتی، خطا گرفت و ذوبی‌ها آن خطا را زدند و پنالتی شد و به نظرم آن خطا درست نبود؛ اما این چیزی نیست که بتوانیم عملکرد داور را زیر سوال ببریم.»


بازی باکیفیتی بود و خیلی خوب تنظیم شده بود. هر دو تیم روی تنظیمات کار خودشان حرکت می‌کردند. بازی هدفمند و خوب بود. بیست دقیقه آخر بازی بهتر شد؛ چون بازیکنان تعویضی آنها توانستند بازی را تهاجمی‌تر کنند. شاید یکی از تعویض‌هایمان خوب نبود و همین کفه ترازو را به سمت آنها بالا برد. با این‌حال من معتقدم ما در این بازی مثل بازی‌های قبل و تمریناتمان نبودیم.»


سرمربی پیکان درباره اینکه این تیم در بازی برابر تیم‌های اصفهانی خیلی بازی مقتصدانه‌ای ارائه می دهد، گفت:«اینکه پیکان اقتصادی بازی می‌کند، طبیعی است؛ چون وقتی در سرزمین اقتصادی بازی می‌کنید، باید فوتبالتان هم اقتصادی باشد. دو تیمی که در اصفهان هستند، جزو واقعا سه چهار تیم خوب کشور هستند. جلوی این ها باید خیلی حساب‌گرانه، تنظیم‌شده و اقتصادی بازی کنید.»

دیدگاه‌ها