کد خبر : 1565148 | 09 آبان 1397 ساعت 14:27 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای آل کثیر یک روزه جمع شد

حمودی: بازی با تراکتور شش امتیازی است

پیکان بعد از تساوی برابر تیم ذوب آهن این هفته یک بازی حساس و سخت مقابل تراکتورسازی دارد هرچند این بازی در زمین پیکان برگزار می شود.

حمودی: بازی با تراکتور شش امتیازی است

به گزارش" ورزش سه" رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر از روز جمعه آغاز می شود و در یکی از حساس ترین مسابقات این هفته در شهر قدس تهران، پیکان میزبان تیم تراکتورسازی است. دو تیم با شانزده امتیار در رده های چهارم و پنجم جدول قرار دارند و برد در این مسابقه می تواند شرایط را تغییر دهد و به نوعی این یک بازی شش امتیازی است. علی حمودی دفاع راست باتجربه پیکان درباره تساوی تیمش در بازی هفته دهم برابر ذوب آهن گفت:« ما برابر ذوب آهن می توانستیم برنده باشیم اما درنهایت برد را با مساوی عوض کردیم.» او افزود:«ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم فرصت های خیلی خوبی هم داشتیم و اگر تبدیل به گل می کردیم برنده بازی می شدیم. از سوی دیگر هم طبیعی بود که ذوب آهن به خاطر نتایج قبلی برای فرار از شکست فشار می آورد با این حال و با وجود اینکه ذوب آهن میزبان این بازی بود ما می توانستیم صاحب سه امتیاز بازی باشیم.»


او درباره این که آیا تعطیلی یک ماهه مسابقات برای پیکان که به دلیل لغو بازی اش با پرسپولیس اینقدر طولانی شد در روند کاری این تیم تاثیرگذار بوده گفت:« قطعا خیلی این موضوع روی روند کاری ما تاثیر گذاشت. تیم های دیگر در این مدت بازی کرده و با شرایط مسابقه آشنا بودند ما اما در کنار تمرینات خیلی خوبی داشتیم بازی انجام ندادیم. با این حال ما بازی خوبی برابر ذوب آهن انجام دادیم.»


بازیکن سابق تراکتورسازی درباره جدال این هفته پیکان با تیم سابقش گفت:« تراکتورسازی تیم واقعا پرمهره و بزرگی است و خیلی خوب بسته شده است. هردو تیم از تیم های بالای جدول هستیم و همین بازی روز جمعه را به یک بازی حساس و دشوار تبدیل کرده است.»

 


او افزود:« ما توانستیم در این فصل نتایج خوبی بگیریم، تراکتورسازی هم یکی از قطب های فوتبال ایران است، هواداران زیادی دارد و بازیکنان بزرگی را هم امسال به خدمت گرفته است. اما پیکان نشان داده است که مقابل تیم های بزرگ بهتر بازی می کند و به نظرم بازی شش امتیازی جذاب و زیبایی را شاهد خواهیم بود.»


او ادامه داد:« اگر می خواهیم در بالای جدول بمانیم نه برای این بازی که در تمام بازی ها باید با هدف کسب سه امتیاز به بازی برویم. با تیم بزرگی بازی داریم که بازیکنان بزرگی هم دارد اما ما نشان دادیم که یک تیم و در کنار هم هستیم.»


حمودی در رابطه با ماجرای مصاحبه عیسی آل کثیر که از نیمکت نشینی هایش ناراحت به نظر می رسید گفت:« عیسی خیلی پسر خوبی است و هر وقت بازی کرده برای تیم موثر بوده است. در بازی قبل هم از اول بازی نکرد و از این موضوع ناراحت بود، اما در تیم های دیگر مشکلات از این بزرگتر هم هست. در تیم ما به ندرت این اتفاق ها می افتد و این موضوع هم همان روز جمع شد.»

دیدگاه‌ها