کد خبر : 1565558 | 11 آبان 1397 ساعت 09:28 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

ریبری، بواتنگ و تنبل‌های زمان گرم کردن

ادامه چالشهای کوواچ با ستاره‌های بایرن

نیکو کوواچ سرمربی تحت فشار بایرن مونیخ از گرم کردن بی‌روحیه‌ی بعضی از بازیکنانش که از ابتدا به میدان نمی‌روند در بازی‌های خارج از خانه ناراحت و عصبانی است.

ادامه چالشهای کوواچ با ستاره‌های بایرن

 

به گزارش "ورزش سه"، جدیدترین اطلاعاتی که از اردوی بایرن مونیخ به بیرون درز کرده نه راجع به بازی ضعیف این تیم در آخرین مسابقه‌اش بلکه در مورد بازیکنانی است که در بازی‌های این تیم از آغاز به میدان می‌روند. روزنامه‌ی آلمانی بیلد گزارش داد که نیکو کوواچ بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل ولفسبورگ در روز بیستم اکتبر در رختکن از بی‌احترامی بعضی از بازیکنان ذخیره‌ی تیم نسبت به نام بایرن مونیخ به شدت انتقاد کرده است.

 

به گزارش روزنامه‌ی بیلد، کوواچ از اینکه بازیکنان ذخیره‌اش چه پیش از شروع بازی و چه بین دو نیمه به شکلی بی‌روحیه و با اکراه مشغول گرم کردن خود بوده‌اند بسیار ناراحت شده بوده. روزنامه‌ی بیلد به عنوان نمونه به فرانک ریبری اشاره می‌کند که بعد از گذشت یک ساعت از شروع بازی به جای گرم کردن روی چمن کنار زمین نشسته بوده، درحالیکه کوواچ از سه تعویض ممکن خود تنها از یک تعویض استفاده کرده بوده است.

 

بیلد همچنین از جروم بواتنگ اسم برده که در جریان گرم کردن بازیکنان بایرن روی چمن دراز کشیده بوده و هولگر برویش مربی بدنسازی بایرن مونیخ با تعجب به او نگاه می‌کرده و باورش نمی‌شده که بازیکنی با حرفه‌ای‌گری بواتنگ پیش از شروع بازی چنین رفتاری از خود نشان دهد.

 

تنها بازیکنان دیگری که به جز این دو نفر روی نیمکت نشسته بودند رافینیا، لئون گورتزکا، رناتو سانچز، توماس مولر و سون اولریش بودند که از میان آنها ریبری، بواتنگ، مولر و اولریش به میدان نرفتند.

 

به گزارش روزنامه‌ی بیلد بعد از اتفاقات آن بازی کوواچ قانون جدیدی برای تیمش وضع کرده که به موجب آن قبل از هر بازی، کل تیم باید رختکن را ترک کرده و برای گرم کردن وارد زمین بشود. این در حالی است که پیش از این بازیکنان ذخیره گاهی ترجیح می‌دادند در جریان گرم کردن تیم در رختکن بمانند و وارد زمین نشوند.

 

دیدگاه‌ها