کد خبر : 1567572 | 19 آبان 1397 ساعت 10:25 | 80.7K بازدید | 0 دیدگاه

آقای ژاپنی؛ برو از تمرین ما بیرون! (عکس)

ایگور پانادیچ، مربی دروازه بان های تیم پرسپولیس خطاب به آقای ژاپنی که احتمالا خبرنگار است می گوید برو از تمرین ما بیرون!

به گزارش "ورزش سه"، البته ژاپنی ها هم نسبت به حضور خبرنگاران ایرانی بر سر تمرین حساس بودند و در حالی که طبق قوانین بین المللی خبرنگاران می توانند در 15 دقیقه ابتدایی تمرین حضور داشته باشند و گزارش تهیه کنند زودتر از این موعد به بیرون فرا خوانده شدند!


شاید ایگور هم می خواسته تلافی برخورد ژاپنی ها با خبرنگاران ایرانی را بر سر این خبرنگار ژاپنی دربیاورد و همان طور که در تصویر پیداست از او می خواهد تمرین تیم پرسپولیس در آزادی را ترک کند.

 


جالب اینکه برانکو و سید جلال حسینی پیش از حضور در کنفرانس خبری دقایقی تمرین تیم کاشیما را دید زدند. هر چند چیزی دستگیر آنها نشد به این خاطر که معمولا تمرین آخر تیم ها بار تاکتیکی ندارد و از سویی مربی کاشیما از همه بازیکنانش خواسته بود پیراهن یک رنگ و بدون شماره بر تن کنند. البته که هر دو تیم به اندازه کافی از هم شناخت دارند چرا که جدا از نبرد دور رفت ده ها فیلم بازی از یکدیگر را دیده اند و این برخوردها تنها حاشیه های جذاب پیش از مسابقه است.

 

 

 

دیدگاه‌ها