کد خبر : 1567696 | 19 آبان 1397 ساعت 16:52 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با بتیس

والورده: کاش دمبله روزی استعدادش را نشان دهد

بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان رئال بتیس است و مسی نیز برای این بازی به آمادگی کامل دست یافته.

والورده: کاش دمبله روزی استعدادش را نشان دهد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در لالیگا روی دور برد قرار دارد، برای حفظ صدرنشینی فردا محکوم به پیروزی بر حریف سبزپوش اندولوسی است.

از نکات قابل توجه، خط خوردن دمبله به دلیل بی انضباطی و بازگشت مسی به فهرست است.

 

 

1353335

 

 

والورده در نشست خبری این بازی گفت:« هم ما و هم بتیس به دنبال ارائه یک فوتبال خوب هستیم. هدف ما قطعا پیروزی است و بتیس هم نمی خواهد بازنده باشد. دیدار جذاب و البته دشواری خواهد شد.»

 

خط خوردن دمبله:« این یک تنبیه نیست. هر کسی می تواند برداشت خودش را داشته باشد. عثمان فردا با ما نیست. برای یک بازی عده ای خط می خورند و در بازی بعدی شاید نوبت به عده ای دیگر برسد. دمبله بازیکن بسیار با استعدادی است و امیدوارم روزی بتواند حد نهایت توانایی هایش را نشان دهد.

 

 

1346921

 

 

بر خلاف شایعات، قصد فروش او در زمستان را نداریم. علاقه ما این است که بازیکنان جوانی که در اختیار داریم، به بالاترین سطح کیفی خودشان برسند.»

 

مسی و اومتیتی:« اگر این دو در فهرست هستند؛ یعنی کاملا آماده اند و مصدومیت را پشت سر گذاشته اند. بازی کردن آنها هیچ ریسکی ندارد. اینکه به لئو چند دقیقه بازی می رسد یا از ابتدا بازی خواهد کرد را فردا خواهید دید. او را بسیار آماده دیده ام.»

 

تراشتگن:« واضح است که مراقب تراشتگن هستیم و در مورد او محتاطیم ولی برای بازی با بتیس در دسترس است و مشکلی ندارد.»

 

بازگشت آلبا به تیم ملی اسپانیا:«  جوردی هر روز در حال بهتر شدن است. فصل را طوفانی شروع کرده و کاملا وقف تیم است. بازگشت او به تیم ملی نیز پاداشی بود برای این همه تلاش و کار سخت.»

 

 

دیدگاه‌ها