کد خبر : 1567819 | 19 آبان 1397 ساعت 22:55 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند 3-2 بایرن: حکم اخراج کوواچ امضا شد؟

بایرن مونیخ در دیداری دیدنی و پرگل، با نتیجه 3-2 مغلوب بروسیا دورتموند شد.

دورتموند 3-2 بایرن: حکم اخراج کوواچ امضا شد؟

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان نیکو کوواچ دو با از حریف پیش افتادند اما در نهایت این زردها بودند که توانستند به یک پیروزی شیرین برسند. با این نتیجه، اختلاف دو تیم در صدر جدول به 7 امتیاز افزایش پیدا کرد و فشارها روی کوواچ بیشتر شد.

بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در مقابل، این دورتموندی ها بودند که در دقیقه 11، صاحب اولین موقعیت جدی بازی شدند اما ضربه نه چندان محکم مارکو رویس را مانوئل نویر به راحتی در اختیار گرفت.

در ادامه بازی برای دقایقی متعادل دنبال شد اما پس از آن، باز هم این بازیکنان بایرن بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و سرانجام در دقیقه 26 به گل رسیدند. روی ارسال دیدنی سرژ گنابری از سمت راست بود که روبرت لواندوفسکی از روی خط محوطه شش قدم، با ضربه سر، کار را تمام کرد.

 

1353596

 

پس از این گل، دورتموندی ها پیش کشیدند و می توانستند خیلی زود به گل تساوی برسند اما واکنش های خوب مانوئل نویر، مانع از گلزنی آنها می شد.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود بایرن به پایان رسید.

نیمه دوم را دورتموند هجومی تر آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. روی پاس عمقی عالی از جیدن سانچو بود که مارکو رویس با مانوئل نویر تک به تک و در تلاش برای عبور از او، توسط دروازه بان بایرن سرنگون شد. داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. خود رویس پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت نویر، توپ را وارد دروازه کرد.

 

1353587

 

1353589

 

اما این نتیجه چندان پایدار نبود و بایرن خیلی زود توانست بار دیگر پیش بیفتد. روی همکاری خوب گنابری و مولر و ارسال نهایی کیمیچ، این لواندوفسکی بود که با ضربه سر، گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

 

1353595

 

بعد از این گل بار دیگر دورتموندی ها حملات شان را از سر گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 59، گل تساوی را به ثمر برسانند اما حضور به موقع مدافعان بایرن، مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

چهار دقیقه بعد، زردها بار دیگر صاحب یک موقعیت بسیار خوب شدند اما ضربه لارسن از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما حملات دورتموند سرانجام در دقیقه 67 به نتیجه رسید و این تیم توانست گل تساوی را به ثمر برساند. روی ارسال پیشچک از سمت راست بود که مارکو رویس با شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه نویر فرستاد.

 

1353588

 

بایرنی ها پس از این گل از لاک دفاعی خارج شدند اما این دورتموند بود که در دقیقه 73 توانست به گل سوم برسد. روی یک ضدحمله سریع بود که پاس اکسل ویتسل، پاکو آلکاسر را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم در موقعیت تک به تک، با ضربه ای حساب شده، نویر را مغلوب کرد.

 

1353594

 

بازیکنان بایرن که همه چیز را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند و نزدیک بود  در دقیقه 78 به گل تساوی برسند اما ضربه رویس که به اشتباه به سمت دروازه خودی زده شد، از کنار دروازه به بیرون رفت.

فشار حملات بایرن در دقایق پایانی بیشتر و بیشتر شد اما در نهایت نتوانست به گل تساوی برسد و بازی با برتری 3-2 دورتموند به پایان رسید.

دیدگاه‌ها