کد خبر : 1567949 | 20 آبان 1397 ساعت 13:00 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

کرمی: صعود به ٨ تیم آسیا کافی بود

سرمربی تیم فوتبال دانشجویان معتقد استحضور ایران در جام ملتها و حضور در جمع ١٦ تیم برتر آسیا و سپس ٨ تیم نهایی جای خوشحالی دارد.

کرمی: صعود به ٨ تیم آسیا کافی بود

فرشاد کرمی سرمربی تیم فوتبال دانشجویان کشورمان پس از اتمام مسابقات جام ملتهای آسیا به خبرنگار ورزش سه گفت: تیم دانشجویان با حمایت کامل وزارت علوم در این شرایط ارزی و هزینه های گزاف پرواز و اقامت به هر مشکلی که بود به مسابقات اعزام شد و حضور ما در مسابقات در جمع ١٦ تیم برتر آسیا و سپس ٨ تیم نهایی جای خوشحالی دارد.


متاسفانه یک باشگاه لیگ برتری و یک باشگاه لیگ یکی بازیکنان خود را در اختیار ما قرار ندادند، حتی قبل از پرواز شخصا به دیدار سرمربیان این باشگاهها رفتم ولی از دادن بازیکن امتناع کردند و نهایتا با ١٤ بازیکن راهی سخت ترین مسابقات شدیم. هیچ انتظار قهرمانی و صعود به نیمه نهایی از تیم نداشتم و همیشه منطقی به فوتبال نگاه کردم. اینکه فکر کنیم با امکانات محدود و بسیاری از سنگ اندازی ها که به هیچ وجه نمیخواهم در مورد آنها صحبت کنم به مصاف تیمهای کره جنوبی و عربستان برویم و بخواهیم نتیجه بگیریم اصلا عقلانی نیست. تیم ما با ٩ امتیاز از گروه خود صعود کرد و فقط به کره جنوبی فینالیست در جریان بازی باختیم. بازیکنان تیم ایران برای اولین بار بود که از کشور حتی خارج میشدند و هیج تجربه بین المللی نداشتند.


فرشاد کرمی در ادامه افزود: تمام مسئولیت فنی و نتایج بر عهده من است و با توجه به امکانات، نفرات و جمیع جهات بسیار نتیجه قابل قبولی گرفتیم. به علت تحریمها  نتوانستیم پرواز داخلی چین را تهیه کنیم و ١٣ ساعت در اتوبوس بودیم و در فاصله ٢٤ ساعت وارد مسابقات شدیم. متاسفانه رضا نعامی بازیکن استقلال خوزستان در دربی فولاد مصدوم شده بود و این بازیکن را هم کامل در اختیار نداشتیم و با دو بازیکن ذخیره بازی میکردیم.

 

فرشاد کرمی سرمربی تیم فوتبال دانشجویان ایران


سرمربی تیم فوتبال دانشجویان در پایان گفت: از داریوش یزدی سرمربی محترم استقلال  خوزستان تشکر میکنم که یک انسان و مرد واقعی است و با کمال میل به ما کمک کرد، منافع ملی را دید و برخلاف خیلی مربیان به ما مردانه کمک کرد. امیدوارم در آینده با برنامه ریزی دقیق و منظم تیم دانشجویان بتواند مقام نایب قهرمانی دو سال گذشته را مجددا بدست آورد. ولی بدون کمک تیمهای لیگ برتری و با توجه به سطح مسابقات این مهم امکان نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها