کد خبر : 1568172 | 21 آبان 1397 ساعت 10:18 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران دورتموند: آرسن ونگر را سرمربی بایرن کنید

هواداران بوروسیا دورتموند بی‌صبرانه منتظرند که نام آرسن ونگر به نام سرمربی جدید بایرن مونیخ اعلام شود و در جریان بازی دِر کلاسیکر این را بارها به مونیخی‌ها یادآوری کردند.

هواداران دورتموند: آرسن ونگر را سرمربی بایرن کنید

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر از تابستان جاری بعد از جدا شدن از آرسنال بدون تیم است و هواداران دورتموند که دوست دارند شاهد حضور او روی نیمکت رقیب ازلی‌شان بایرن مونیخ باشند در جریان پیروزی 3-2 تیم‌شان بر بایرن در اولین دِر کلاسیکر فصل این خواسته‌ی خود را به کنایه بارها در ورزشگاه فریاد زدند.

 

شاگردان لوسین فاور با این پیروزی صدرنشینی خود را در بوندس‌لیگا مستحکم‌تر کرده و اختلاف امتیازشان با بایرن مونیخ که در رتبه‌ی سوم قرار دارد را به 7 امتیاز رساندند. در این بازی مارکو رویس دو بار پیش افتادن بایرن با گلهای رابرت لواندوفسکی را خنثی کرد تا پاکو آلکاسر با به ثمر رساندن نهمین گل خود در هشتمین بازی‌اش در بوندس‌لیگا سه امتیاز ارزشمند این بازی را نصیب دورتموند کند.

 

به این ترتیب بوروسیا دورتموند برای اولین بار از سال 2012 نام خود را به عنوان یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی بوندس‌لیگا تثبیت کرده است. نتیجه‌ی بازی دِر کلاسیکر نیکو کوواچ سرمربی بایرن را هم به شدت تحت فشار قرار داده. سرمربی کرواتی که با شروع ضعیف بایرن در فصل جدید هر لحظه با احتمال اخراج روبرو است و هواداران دورتموند در بازی مقابل شاگردان او نشان دادند که آرسن ونگر را بهترین گزینه‌ی جایگزین برای کوواچ می‌دانند.

 

1354077

 

هواداران دورتموند در شبکه‌های اجتماعی هم به موضوع اخراج کوواچ پرداخته و جانشین او را ونگر معرفی کرده‌اند. یکی از کاربران هوادار دورتموند در توئیتی پربازخورد نوشت:" بایرن هر چه سریعتر باید ونگر را به عنوان سرمربی معرفی کند". یک حساب توئیتری دیگر که از هواداران پرطرفدار دورتموند است هم در پستی نوشت:" با شکست بایرن مقابل دورتموند کار کوواچ تمام شده است. سلام به آرسن ونگر".

 

1354078


این در حالی است که در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی درباره‌ی بازگشت ونگر به فوتبال مطرح شده، به خصوص بعد از مصاحبه‌ی اخیر او که گفته بود دلش برای فوتبال تنگ شده و از سال آینده به دنیای فوتبال باز خواهد گشت.

 

البته بر اساس گزارش‌های مطرح شده ای‌سی میلان محتمل‌ترین مقصد این سرمربی فرانسوی است و این نکته که مدیر اجرایی سابق آرسنال، ایوان گازیدیس این روزها در سن‌سیرو به فعالیت مشغول است احتمال حضور ونگر روی نیمکت میلان را پررنگ‌تر کرده است. در رسانه‌ها از احتمال پیوستن ونگر به رئال مادرید یا پاری سن ژرمن هم صحبت به میان آمده است.

 

دیدگاه‌ها