کد خبر : 1568315 | 21 آبان 1397 ساعت 17:43 | 54.6K بازدید | 0 دیدگاه

از کری خوانی به شوخی تا مرگ واقعی؛

ماجرای قتل غیرعمدی یک هوادار فوتبال

جواد محمدی 34 ساله، اهل روستای زرنه ایوان که از شهرستان های استان ایلام به شمار می رود، شب دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در یک اتفاق تلخ، بر اثر شلیک گلوله کشته شد.

ماجرای قتل غیرعمدی یک هوادار فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، جواد محمدی مسئول فنی تولید کارخانه تولید کود پتاس در ایوان زرند بود و گفته می شود با توجه به اینکه بیش از 2،3 ماه از استخدامش در شغل جدید نمی گذشت، هنوز حقوق اول خود را هم نگرفته است؛ با این حال بر اثر یک حادثه عجیب و یک بی احتیاطی محض، جان خود را به راحتی از دست داد تا خانواده اش را در غم از دست دادنش به سوگ بنشاند.

 

ماجرا از این قرار بوده که شب بعد از شکست پرسپولیس مقابل کاشیما و به دلیل کری خوانی هایی که همیشه میان هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود دارد، اینبار کار از کری می گذرد و برخورد کلامی جواد محمدی و چند نفر دیگر به درگیری فیزیکی کشیده می شود؛ این درگیری در نزدیکی خانه جواد محمدی (مقتول) رخ می‌دهد و او در حین درگیری این فرصت را پیدا می کند، که به خانه رفته و با تفنگی شکاری به مهلکه بازگردد؛  در همین حین که برخی قصد جدا کردن داشتند و درگیری هم بالا گرفته بود، یک تیر از خشاب اسلحه شکاری شلیک می شود که منجر به مرگ جواد محمدی می شود.


در حال حاضر سه فرد مظنون با شکایت خانواده محمدی که در این کشمکش حضور داشته اند، در بازداشت به سر می برند تا بررسی ابعاد حادثه ادامه دار باشد؛ پلیس در حال بررسی این موضوع است که این سه فرد عامل تحریک بوده اند یا خیر.


امروز مراسم تدفین جواد محمدی که با یک اشتباه کوچک و عصبانیتی بی مورد، جان خود را از دست داد، برگزار شد تا خانواده و دختر سه ساله اش باور کنند دیگر یکی از عزیزانشان را در کنار خود نخواهند داشت.

 

1354272


این اتفاق البته تازگی هم ندارد؛ همین 2 سال پیش بود که پس از برگزاری دربی تهران، دو موتورسوارِ در حال حرکت، به کل کل با هم پرداختند که کشیده شدن پرچمهایی که در دست داشتند، سبب واژگونی موتورسیکلت ها و مرگ یک نفر شد.


ماهیت وجودی فوتبال نزدیک کردن افراد به یکدیگر و ایجاد نقاط مشترک میان افراد مختلف با دیدگاه های متفاوت در یک جامعه است و اینکه گاها شنیده می شود، کری خوانی های فوتبالی که همیشه به شوخی به آنها نگریسته می شود، اینگونه به مرگ یک انسان منجر می شود، هیچ جایگاهی در ورزش فوتبال ندارد.

 

 

1354271

 

به نظر می رسد با رشد نفوذ صفحات هواداری در رسانه های اجتماعی و سوء استفاده از محبوبیت دو باشگاه، به فضای تقابلی دامن زده شده است.

دیدگاه‌ها