کد خبر : 1568412 | 22 آبان 1397 ساعت 09:34 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلینی:

جیدن سانچو ستاره‌ی بزرگی خواهد شد

توماس دلینی مدافع ستاره‌ی باشگاه دورتموند می‌گوید هم‌تیمی‌ جوانش جیدن سانچو آینده‌ی بسیار روشنی در پیش دارد و بدون شک به فوتبالیستی بسیار بزرگ تبدیل خواهد شد.

جیدن سانچو ستاره‌ی بزرگی خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، توماس دلینی برای جوان انگلیسی باشگاه دورتموند در حالی آینده‌ی روشنی پیش‌بینی می‌کند که این پدیده‌ی انگلیسی 18ساله‌ که خود را با پیراهن زرد و سیاه دورتموند به دنیای فوتبال معرفی کرده ماه گذشته در جریان دیدار تیم ملی انگلیس مقابل کرواسی در لیگ ملتهای یوفا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاده شد تا اولین بازی ملی خود را تجربه کند.


جیدن سانچو همچنین برای دو بازی تیم ملی انگلیس مقابل آمریکا و کرواسی که این هفته در استادیوم ومبلی برگزار می‌شود به تیم ملی دعوت شده است. دلینی مدافع دانمارکی دورتموند می‌گوید در این چند ماه از نزدیک با سانچو زندگی کرده و بهتر از هر کس دیگری می‌داند که هم‌تیمی‌اش چه استعداد ناب و خارق‌العاده‌ای دارد.


دورتموند چند روز پیش بایرن مونیخ را 3-2 شکست داد تا با چهار امتیاز اختلاف با تیم دوم صدرنشین بوندس‌لیگا شود و جیدن سانچو در درخشش دورتموند در این دوره‌ی ابتدای فصل نقش بسیار مهمی داشته است. دلینی که برای شرکت در بازی تیم ملی کشورش مقابل ولز که روز جمعه برگزار خواهد شد به اردوی تیم ملی دانمارک رفته به خبرنگاران گفت:" از همان اول مشخص بود که سانچو بازیکن بزرگی است".


دلینی در ادامه گفت:" او با شور و شوق بازی می‌کند و روحیه‌ی خیلی مثبتی دارد. سانچو هیچ جا مرز نمی‌بیند، او همه چیز را به عنوان فرصت می‌بیند. این را می‌شود در سبک بازی او دید. سانچو دائماً به دنبال چالش می‌گردد و در موقعیت‌های تک‌ به تک و حتی یک به دو هرگز از چالش فرار نمی‌کند".

 

دانمارک برای بازی خود با ولز در نیوپورت بریتانیا اردو زده و دلینی در این شهر در ادامه‌ی پاسخ به خبرنگاران بریتانیایی درباره‌ی جیدن سانچو گفت:" من مطمئنم جیدن سانچو در آینده ستاره‌ای درخشان خواهد شد. او بسیار آرام است. در باشگاهی مثل دورتموند، بازیکنان همیشه با فشارهای سنگینی روبرو هستند. البته شاید هم سانچو در بهترین زمان ممکن به دورتموند آمده، چون می‌دانید، در ابتدای فصل هیچکس از ما انتظار نداشت که امسال جامی فتح کنیم و همه می‌گفتند دورتموند امسال باید به فکر ساخته و پرداخته کردن یک تیم خوب باشد. جیدن فقط 18 سال دارد و در تیم ملی نباید از او انتظار بیش از حد داشته باشید ولی شک نکنید که این پسر یک روز چه برای تیم ملی شما و چه برای باشگاهش فوق‌العاده خواهد درخشید".

 

1354369

دیدگاه‌ها