کد خبر : 1568524 | 22 آبان 1397 ساعت 15:15 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

نقش دو بازیکن در بازگشت آلبا به تیم ملی اسپانیا

جوردی آلبا، دفاع چپ ارزشمند بارسلونا پس از دو اردو غیبت، بار دیگر به تیم ملی اسپانیا دعوت شد.

نقش دو بازیکن در بازگشت آلبا به تیم ملی اسپانیا

به گزارش گورزش سه"، لوئیس انریکه پس از اینکه رسما به عنوان سرمربی جدید اسپانیا معرفی شد، اعلام کرد که در فهرست اول او سورپرایزهایی وجود خواهد داشت. بزرگترین سورپرایز به عدم دعوت از آلبا مربوط بود. ستاره بارسا به اردوی دوم لاروخا هم دعوت نشد با وجود اینکه درخشش و نقش او در پیروزی های بارسا غیر قابل انکار بود.

 

 

1354527

 

 

به همین دلیل رسانه های اسپانیایی به انتقاد از انریکه پرداختند که تنها به دلیل مشکلات شخصی با آلبا او را دعوت نمی کند. انریکه اما در تمام نشست های خود، دلیل عدم دعوت از آلبا را فنی عنوان می کرد.

سرانجام به هر دلیلی آلبا به اردوی اخیر اسپانیا برای بازی با کرواسی دعوت شد و انریکه به نوعی تسلیم فشارها شد. سرمربی سابق بارسا که با اسپانیا نتایج خوبی کسب کرده و آرامش را به این تیم برگردانده، با دعوت از آلبا اجازه نداد تا حواشی مربوط به غیبت او ادامه دار باشد.

 

طبق ادعای مارکا، در بازگشت آلبا به تیم ملی، سرخیو راموس و بوسکتس نقش مستقیم داشته اند. دو کاپیتان تیم ملی اسپانیا در دومین اردو و پس از دعوت نشدن آلبا، جداگانه با انریکه صحبت کرده و از وی خواسته اند که نگاهی مجدد به آلبا داشته باشد و اینکه کیفیت بالای این بازیکن کاملا به کار تیم ملی می آید. پیش از اردوی سوم نیز این گفت و گو ها ادامه داشته و در نهایت انریکه متقاعد شده است که مشکلات با آلبا را کنار گذاشته و او را بالاخره به اردوی لاروخا دعوت کند.

 

 

1349328

 

دیدگاه‌ها