کد خبر : 1568913 | 24 آبان 1397 ساعت 13:32 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان- تارتار؛ به یاد شکست تلخ در جم(عکس)

سرمربی جدید ذوب آهن در اولین گام تیمش را در بازی ای هدایت می کند که خاطرات خوبی از آن ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن روزهای خبرسازی را سپری می کند. مسئولان این باشگاه به همکاری خود با امید نمازی پایان دادند و علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی جدید برگزیدند. حالا آنها امیدوارند با حضور سرمربی پیشین استقلال به روزهای خوب خود برگردند و نتایج مطلوبی کسب کنند.


نکته قابل توجه درباره حضور منصوریان در ذوب آهن این است که اودر اولین بازی رودرروی پارس جنوبی جم قرار می گیرد. تیمی که سال گذشته با استقلال مقابلش شکست خورد و مسیر جدایی اش از استقلال هموارتر شد.


پارسال در روزهایی که استقلال نتایج خوبی کسب نمی کرد، این تیم با هدایت منصوریان به جم رفت و مقابل پارس جنوبی قرار گرفت که در پایان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و به نوعی همان مسابقه زمینه را برای جدایی منصوریان از ابی ها فراهم کرد.
در آن مسابقه تیم منصوریان مغلوب شاگردان ناشناخته مهدی تارتار شد وحالا او در بازگشت به لیگ برتر بار دیگر مقابل پارس جم و این مربی پرسپولیسی قرار می گیرد.


پارسال بعد از شکست استقلال مقابل پارس جنوبی مهدی تارتار بابت برد تیمش ابراز خوشحالی کرد اما اعلام داشت که هرگز دوست ندارد این نتیجه باعث رفتن منصوریان شود که البته یک هفته بعد چنین اتفاقی رخ داد.


دیدار ذوب آهن و پارس جنوبی جم ساعت 15:30 روز شنبه 3 آذرماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.

 

1354931

 

1354932

دیدگاه‌ها