کد خبر : 1569133 | 25 آبان 1397 ساعت 14:40 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

بوسکتس: اسپانیا بهترین تیم گروه بود

سرخیو بوسکتس، هافبک تیم ملی اسپانیا پس از شکست 3-2 مقابل کرواسی مدعی شد که تیمش، بهترین تیم گروه بوده و شایسته صعود به دور بعد است.

بوسکتس: اسپانیا بهترین تیم گروه بود

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا که با کسب تساوی مقابل انگلیس می‌توانست صعودش به مرحله نیمه نهایی را قطعی کند، با شکست مقابل این تیم و سپس شکست شب گذشته مقابل کرواسی، حالا باید منتظر دیدار روز یکشنبه بین انگلیس و کرواسی باشد تا در صورت تساوی این دو تیم به دور بعد صعود کند. بوسکتس پس از شکست شب گذشته مدعی شد که تیمش، بهترین تیم گروه و شایسته صعود است.

 

 

1355194

 

 

او گفت:" خیلی ناراحتیم که آنها در پایان بازی گل زدند، هر چند که تساوی هم چندان به درد ما نمی‌خورد. آنها خیلی قوی بازی را شروع کردند و ما در نیمه اول دچار مشکل شدیم، به خصوص در دقایق اول. در نیمه دوم، سطح فیزیکی آنها افت کرد و موقعیت‌های زیادی در محوطه حریف به دست آوردیم. به نظرم شایسته نتیجه بهتری بودیم. شایسته این بودیم که صدرنشین باشیم ولی به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد و حالا باید امیدوار باشیم که انگلیس و کرواسی مساوی کنند زیرا دیگر سرنوشت در دست خودمان نیست. گروه دشواری بود و تیم‌های قدرتمندی در آن بودند. بهترین تیم گروه بودیم ولی اشتباهات کار دستمان داد."

دیدگاه‌ها