کد خبر : 1569738 | 28 آبان 1397 ساعت 10:53 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

موراتا و ادامه از دست دادن موقعیت های طلایی (عکس)

آلوارو موراتا، ستاره تیم ملی اسپانیا، بار دیگر موقعیتی استثنایی را برای تیمش از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اسپانیا در دیداری دوستانه به مصاف بوسنی رفت و توانست با نتیجه 1-0 به پیروزی دست پیدا کند ولی اگر مهاجمان این تیم قدر موقعیت‌ها را بیشتر می‌دانستند، شاید حتی نتیجه بهتری برای لاروخا رقم می‌خورد.

 

موراتا در تابستان سال گذشته از رئال مادرید به چلسی پیوست و پس از شروعی خوب، عملکرد بسیار ضعیفی را در پیش گرفت و به سوژه رسانه‌ها در موقعیت از دست دادن تبدیل شد. این روند موراتا تا چند هفته پیش همچنان ادامه داشت، تا در نهایت او توانست در چند بازی پیاپی گلزنی کند و فشارها را از خود کم کند. با این حال، او شب گذشته بار دیگر به روند ضعیفش ادامه داد و موقعیت عالی که در اختیارش قرار گرفت را به راحتی از دست داد. ضربه آسنسیو از گوشه محوطه به سمت دروازه با دفع ضعیف دروازه بان بوسنی همراه شد و توپ مقابل موراتا و دروازه خالی قرار گرفت ولی مهاجم اسپانیایی، به بدترین شکل به توپ ضربه زد و سپس زمین خورد تا این ضربه از مقابل دیدگان گلر به اوت برود و به طرز باورنکردنی، یک موقعیت صد در صد از دست برود.

با این حرکت، بار دیگر موراتا به تیتر رسانه ها بازگشته و انتقاد از او به خاطر از دست دادن موقعیت های بسیار راحت، شروع شده است.

 

1355816

 

1355815

دیدگاه‌ها