کد خبر : 1569901 | 28 آبان 1397 ساعت 19:20 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

خلیل‌زاده: مقصر اتفاقات بازی با سایپا نبودم

مدافع پرسپولیس می‌گوید جریمه‌ای که کمیته انضباطی برای او در نظر گرفته، درست نبوده و نقشی در اتفاقات دیدار با سایپا نداشته است.

خلیل‌زاده: مقصر اتفاقات بازی با سایپا نبودم

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده بعد از پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا از تماشاگران خوبمان که در این سرما و روز از هفته به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

 

او ادامه داد: بعد از پنج روز تعطیلی، تنها یک جلسه تمرین کردیم و امروز برابر پیکان قرار گرفتیم؛ خیلی شرایط سختی داشتیم ولی خدا را شکر توانستیم سه امتیاز خیلی مهم و حساس را کسب کنیم؛ خوشبختانه بازیکن مصدومی ندادیم و این برد کمک زیادی به ما خواهد کرد.

مدافع پرسپولیس در خصوص درگیری‌هایی که با محمد قاضی در جریان بازی داشت، عنوان کرد: پست من دفاع وسط است و این اتفاقات طبیعی بوده و درگیری مهاجم حریف با مدافع پیش می‌آید.

 

خلیل‌زاده درباره رای کمیته انضباطی برای جریمه نقدی او بخاطر حواشی دیدار برابر سایپا و اعتراض‌هایی که بخاطر این رای مبنی بر محروم نکردن او صورت گرفته است، ابراز کرد: در اتفاقات ورزشگاه تختی حتی یک درصد هم مقصر نبودم و هیچ کار خاصی انجام ندادم؛ فحاشی را بازیکن حریف داشت که من رفتم با او صحبت کنم ولی آن داستان‌ها پیش آمد که این رای هم حق من نبود ولی به آن احترام می‌گذارم.

 

او به فشار بازی‌های پرسپولیس و کمبود بازیکنی که دارند اشاره کرد و افزود: خودتان نیمکت ما را دیدید و مشاهده کردید با چه شرایطی امروز به میدان رفتیم ولی نباید دیدار با پیکان را برگزار می‌کردند، اما آن را گذاشتند و ما با همین شرایط در زمین حاضر شدیم که خیلی برای ما سخت بود؛ تمام تلاشمان را کردیم و در نهایت در نیمه دوم توانستیم بازی باخته را با برد عوض کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها