کد خبر : 1570007 | 29 آبان 1397 ساعت 10:13 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاوانی و تکذیب درگیری و اختلاف با نیمار

ادینسون کاوانی، مهاجم پاری سن ژرمن، شایعه اختلافش با نیمار را تکذیب کرد و مدعی شد که او و نیمار دوستان نزدیک و صمیمی هستند.

کاوانی و تکذیب درگیری و اختلاف با نیمار

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم اروگوئه ای به خاطر خطایی که روی نیمار در دیدار دوستانه اخیر اروگوئه – برزیل انجام داده بود، کارت زرد گرفت و پس از بازی نیز ادعاهای عجیبی راجع به او مطرح شد. عده ای معتقد بودند که کاوانی به خاطر اختلافات گذشته این خطا را روی نیمار انجام داده ولی ستاره اروگوئه ای این موضوع را تکذیب کرد.

 

 

1356083

 

 

او گفت:" اتفاقاتی که در زمین رخ می‌دهند، فوتبالی هستند ولی پس از آن ما دوست هستیم، برادر و هم تیمی هستیم. ولی در طول بازی شما می‌خواهید پیروز شوید و این طبیعی است که از تیمتان دفاع کنید. من هیچ کار اشتباهی انجام ندادم، حتی او را لمس نکردم. رفتم او را ببینم و به او بگویم که من به او ضربه نزدم، فقط همین ولی این رفتار را با دیگران نیز داشتم. لازم نیست راجع به این موضوع حرفی بزنیم. رسانه ها به اندازه کافی به آن پرداخته اند."

 

کاوانی راجع به توپ طلا گفت:" به نظرم سه یا چهار بازیکن شایسته توپ طلا هستند. رافائل واران می‌تواند یکی از آنها باشد، گریزمان و کیلیان هم خوب کار کرده اند. به نظر من یک فرانسوی باید برنده شود. بازیکنان دیگری هم هستند ولی باید فرانسوی باشد. لوکا مودریچ فصل خیلی خوبی را سپری کرده ولی واران هم چمپیونزلیگ را برده است. بله، مودریچ هم نایب قهرمان جام جهانی است ولی واران بیشتر شایسته این عنوان است."

 

دیدگاه‌ها