کد خبر : 1570133 | 29 آبان 1397 ساعت 18:21 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

در اندیشه گل بیست و چهارم با پیراهن تیم ملی؛

سردار آزمون؛ یکی در میان در ترکیب اصلی

سردار آزمون که در بازی با بولیوی نیز فیکس بود، امشب هم در ترکیب اصلی بازی می کند و امیدوار است بیست و چهارمین گل ملی را بزند.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از کش و قوس های فراوان به تیم ملی بازگشت و در بازی با بولیوی نیز در ترکیب اصلی حضور داشت اما نتوانست گلزنی کند تا همچنان آخرین گل ملی او به فروردین 97 و بازی با الجزایر بازگردد. پس از جام جهانی ایران 3 بازی دوستانه انجام داده که سردار تنها در یکی از آن ها به میدان رفت و حالا در یکی از آخرین بازی ها پیش از جام ملت های آسیا، در ترکیب اصلی تیم ملی در مقابل ونزوئلا به صورت فیکس قرار گرفته است.

 

در دیدار با ازبکستان و ترینیداد و توباگو کریم انصاری فرد، کاوه رضایی و سامان قدوس برای تیم ملی بازی کردند که انصاری فرد موفق شد در برابر تیم سرخپوش ترینیداد گلزنی کند.

 

آزمون تاکنون 23 گل ملی زده و در جایگاه پنجم برترین گلزنان تیم ملی ایران قرار دارد. او اکنون علی کریمی 38 گله را بالای سر خود می بیند و امیدوار است با عبور از او به جمع 4 گلزن برتر تیم ملی برسد.

 

1356201

 

همچنین سردار برای باقی ماندن در ترکیب اصلی و حضور فیکس در جام ملت ها ملزم به درخشش و گلزنی در تیم کارلوس کی روش است. اکنون کاوه رضایی، کریم انصاری فرد، سامان قدوس و چند مهاجم خوب دیگر در رادار کارلوس کی روش هستند و آزمون به خوبی میداند رقابت در پست خط حمله بسیار شدید است.

 

او در جام ملت های 2015 درخشش قابل توجهی داشت و 2 گل زد که البته گلش برابر عراق سرانجام خوبی برای تیم ملی نداشت اما حالا آزمون فرصت درخشش دوباره در یک تورنمنت بزرگ همراه تیم ملی را دارد. سردار این فصل در لیگ روسیه نیز عملکردی بهتر از گذشته داشته و باید دید آیا می تواند در بازی با ونزوئلا به فرم قبلی بازگردد یا خیر.

 

عکس از پیام پارسایی - باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه‌ها