کد خبر : 1570256 | 30 آبان 1397 ساعت 10:26 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت کاپیتان‌‎های تراکتور برای جنگ با پرسپولیس

کاپیتان های تراکتورسازی با پایان اردوی تیم ملی احتمالا از امروز در تمرینات تیم شان حاضر می شوند.

به گزارش "ورزش‌سه"، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی 3 کاپیتان تیم ملی و تراکتورسازی که طی روزهای گذشته در جمع شاگردان کارلوس کی روش بودند و نتوانستند تیم باشگاهی شان را همراهی کنند احتمالا از امروز به تبریز می روند.


این 3 بازیکن باتجربه در این فصل جزو بهترین های تراکتورسازی بودند و حضورشان در ترکیب این تیم مقدمات برد های متوالی را برای سرخپوشان تبریزی فراهم کرده است. آنها بعد از حدود 10 روز غیبت در تمرینات تراکتورسازی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی با پایان این اردو احتمالا امروز به تبریز می روند تا کارشان را در کنار شاگردان محمد تقوی آغاز کنند.


تراکتورسازی روز یکشنبه هفته آینده دیدار حساسی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد و به همین خاطر کادرفنی این تیم روی دژاگه، شجاعی و حاج صفی حساب ویژه ای باز کرده است. پایان دوران مصدومیت اشکان دژاگه هم اتفاق خوبی است و تقوی سرمربی موقت سرخپوشان می تواند در جدال حساس ورزشگاه آزادی از هر 3 ملی پوش در ترکیب ثابت استفاده کند.


از این رو با توجه به اینکه 4 روز تا دیدار با پرسپولیس زمان باقی مانده کاپیتان های تراکتورسازی زمان کافی برای رسیدن به هماهنگی و بازی کردن در ترکیب اصلی تیم شان را هم دارند.

 

1356361

دیدگاه‌ها