کد خبر : 1570270 | 30 آبان 1397 ساعت 11:00 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی آلمان‌ها از قهر هواداران با مانشافت

تیم ملی آلمان دو بازی آخر خانگی خود در سال 2018 را در استادیوم‌های نیمه‌پر برگزار کرده و این کاهش استقبال هواداران از بازی‌های مانشافت، آلمانی‌ها را نگران کرده است.

نگرانی آلمان‌ها از قهر هواداران با مانشافت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در دو بازی اخیر خود، در بازی دوستانه مقابل روسیه که در ردبول آرنای لایپزیش برگزار شد و در بازی با هلند در لیگ ملتهای یوفا که در ولتینز آرنای گلزن کرشن برگزار شد در ورزشگاه‌هایی به میدان رفت که پر از تماشاچی نبود و به همین خاطر مانشافت نتوانست در این دو بازی از امتیاز میزبانی و یار دوازدهم به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

 

اشپورت1 می‌گوید در این دو بازی مجموعاً 38هزار نفر برای تماشای بازی‌های مانشافت به استادیوم رفته‌اند. حالا که بازی‌های ملی آلمان در سال 2018 به پایان رسیده، ژرمن‌ها امیدوارند رابطه‌ی به سردی گراییده‌ی هواداران و تیم ملی کشورشان در سال 2019 بهبود پیدا کرده و مانشافت دیگر در خاک خودی در چنین فضاهای سردی به میدان نرود.


بعد از بازی مقابل هلند تونی کروس به خبرنگاران گفت که احساس می‌کرده فضای استادیوم‌های آلمانی در گذشته بهتر بوده. مارکو رویس کاپیتان بوروسیا دورتموند هم گفت در بازی مقابل هلند از شور و شوقی که در بازی‌های ملی برگزار شده در آلمان وجود داشته کمتر نشانه‌ای دیده است.

 

اشپورت1 می‌گوید با توجه به گفته‌های اخیر اولیور بیرهوف مدیر تیم ملی آلمان درباره‌ی این تیم به نظر می‌رسد بیرهوف شایسته‌‌ی دریافت عنوان خوشبین‌ترین فرد دنیا باشد. چرا که درحالیکه در آلمان همه معتقدند حمایت هواداران از تیم ملی در این دو بازی به اندازه‌ی کافی نبوده، بیرهوف این موضوع را به شدت رد کرده و می‌گوید:" همه می‌دانند که هواداران بعد از یک سال دیگر خسته شده‌اند. ما این وضعیت را در لایپزیش تجربه کردیم. با اینحال به نظر من حضور این همه تماشاگر در بازی مقابل هلند خیلی خوب است".


از سوی دیگر توماس مولر که به بازی در استادیومهای پر از تماشاچی عادت دارد به اشپورت1 می‌گوید مانشافت تمام تلاش خود را خواهد کرد که روزهای بد را پشت سر بگذارد و وظیفه‌ی هواداران این است که به استادیومها بیایند و تیم ملی خودشان را حمایت کنند. مولر می‌گوید تیم ملی نقش خود را در بهبود رابطه با هواداران انجام داده. او به اشپورت1 گفت:" هواداران باید به استادیوم بیایند و از ما حمایت کنند. ما بعد از جام جهانی سعی کردیم بعضی چیزها را تغییر دهیم، از جمله رابطه‌مان با هواداران را. ما سعی کردیم به آنها نزدیک‌تر شویم. ما در تمام بازی‌های اخیر با تمام قوا تلاش کرده‌ایم و زحمت کشیده‌ایم. فکر کنم همه این را متوجه شده‌اند. هواداران هم می‌توانند دوباره برای حمایت از تیم ملی به میدان بیایند".

 

1356379

دیدگاه‌ها