کد خبر : 1570366 | 30 آبان 1397 ساعت 16:30 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک جای خالی برای شماره 7 مشترک؛

پرسپولیس - تراکتور سروش را کم دارد!

حضور سروش رفیعی در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی می توانست جذابیت های مسابقه را افزایش دهد.

پرسپولیس - تراکتور سروش را کم دارد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و تراکتورسازی روز یکشنبه در شرایطی به مصاف هم می روند که کلکسیونی از بهترین بازیکنان لیگ برتر خلیج فارس را در اختیار دارند. پرسپولیس با علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، علی علیپور و... به مصاف تیمی خواهد رفت که اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی و... را در اختیار دارد؛ اما در این بین، باید اعتراف کرد که جای سروش رفیعی در بین 22 بازیکن حاضر در زمین خالی خواهد بود.

 

رفیعی که سابقه بازی در هر دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس را دارد، چند باری در این شبه‌دربی تمام قرمز حضور داشت و در 2 بازی چهره اول زمین نیز بود.‌

1356469

 

در شهریور سال 96، قرمزهای ایران در هفته پنجم لیگ شانزدهم و در ورزشگاه 5 هزار نفری تراکتورسازی به مصاف هم رفتند. این بازی تحت الشعاع محل برگزاری آن (ورزشگاه کوچک شهر تبریز ) قرار گرفت؛ اما یکی از مهم ترین حواشی آن، به ملاقات سروش رفیعی و بازیکنان تیم پرسپولیس در هتل محل اقامت مربوط می شود. جایی که او با کریم باقری عکس یادگاری هم گرفت و این اتفاق در حالی رقم خورد که زمزمه های پیوستن رفیعی به پرسپولیس در زمستان شنیده می شد.

 

اما سروش برخلاف عقیده برخی از هواداران تیمش، از آمادگی بسیار بالایی در روز بازی برخوردار بود و نمایش فوق العاده ای را از خود ارائه داد. او در اواسط نیمه نخست، با سرتوپی دیدنی، محسن ربیع خواه را از پیش رو برداشت و وارد محوطه جریمه هم شد؛ اما شوتش به تیر افقی دروازه پرسپولیس برخورد کرد و باعث شد قرمزها در جدال مدعیان قهرمانی بازنده نباشند.

 

1356464

 

چند ماه بعد، رفیعی سرانجام کارت پایان خدمت را از تراکتوری ها گرفت و راهی پرسپولیس شد. پس از جدایی او و در آستانه بازی پرسپولیس - تراکتور، خبر محرومیت تی تی ها از نقل و انتقالات انتشار یافت و باعث شد تا فضای هواداران تبریزی در خصوص سروش ملتهب شود. تیم امیر قلعه نوئی با لشکری از مصدومان و محرومان به تهران آمد و مقابل یکی از آماده ترین و پرمهره ترین تیم های چند سال اخیر پرسپولیس قرار گرفت.

 

1356465

 

در همان دقایق ابتدایی، سروش با پاسی استادانه مهدی طارمی را در موقعیت تک به تک قرار داد و مهاجم تیم پرسپولیس پس از دریبل اخباری موفق شد دروازه تراکتور را باز کند. 20 دقیقه بعد، رفیعی با ارسال پاسی دقیق، امیری را صاحب موقعیت کرد که این توپ پس از رفت و برگشت توسط رامین رضاییان وارد دروازه تراکتور شد.

 

1356466

 

هافبک شماره 7 تیم پرسپولیس در دقیقه 30، بار دیگر طارمی را صاحب موقعیت گل کرد؛ اما این تازه آغاز هنرنمایی سروش رفیعی بود. در دقیقه 60، سروش پاس را از امیری گرفت، پس از طمأنینه چند ثانیه ای، سانتر فوق العاده ای را برای امیری ارسال کرد تا گل سوم قرمزها نیز با پاس گل این بازیکن به دست بیاید.

 

1356468

 

سروش در بازی که «فینال لیگ» خوانده می شد، در قامت یک فوق ستاره ظاهر شد تا تراکتوری ها بیش از هر زمان دیگری افسوس نداشتنش را بخورند.

 

حالا بار دیگر رفیعی در عضویت تیم پرسپولیس است و باز هم قرمزهای تهران و تبریز در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت؛ اما این بار رفیعی به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس نمی تواند برای تیمش بازی کند و چه اتفاق ناگواری برای فوتبال‌دوستان ایرانی است که نمی توانند نمایش این هافبک تکنیکی را تماشا کنند.

 

1356470

دیدگاه‌ها