کد خبر : 1571025 | 03 آذر 1397 ساعت 14:35 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایبار-رئال؛ شب نجات کی روش به دست کاسیاس

رئال مادرید معمولا برابر ایبار کار دشواری برای پیروزی نداشته ولی هواداران این تیم هرگز خاطره بازی سال 2003 برابر ابی و اناری پوش های باسکی را فراموش نخواهند کرد.

ایبار-رئال؛ شب نجات کی روش به دست کاسیاس

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید از زمانی که ایبار به لالیگا بازگشته(4 سال پیش) توانسته 7 برد برابر این تیم به دست بیاورد و دو سال پیش نیز در برنابئو برابر این تیم متوقف شد. رئال تاکنون به ایبار نباخته اما سال 2003 تا مرز شکست برابر این تیم پیش رفت.

بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری فصل 04-2003 در ایپوروئا بین ایبار و رئال به شبی فراموش نشدنی برای کاسیاس بدل شد. در 25 دقیقه ابتدایی بازی کاسیاس شش موقعیت صددرصد گلزنی را از بازیکنان ایبار گرفت. در آن بازی، کی روش، مربی وقت رئال ترجیح داده بود تمام بازیکنان ثابت رئال را از فهرست خارج کند و با تعدادی بازیکن ذخیره و 7 بازیکن تیم های پایه ای برابر ایبار قرار بگیرد. علت حضور کاسیاس درون دروازه نیز مصدومیت گلر های دوم و سوم رئال بود.

 

 

1357206

 

 

کاسیاس در آن بازی 21 مهار موفق داشت و تنها یک بار مغلوب شد. رئال ابتدا با گل گوتی پیش افتاد اما در دقایق پایانی نیمه اول، گل تساوی را دریافت کرد. سولاری، مربی کنونی رئال نیز یکی از بدترین بازی های خود برای رئال را همان شب انجام داد. در پایان مسابقه، کی روش در میان تعجب همگان، بدون پررنگ جلوه دادن نقش کاسیاس در کسب تساوی، گفت که او فقط دو سیو مهم در طول بازی داشت.

 

رئال در بازی برگشت با گل های رونالدو و فیگو توانست پیروز شده و راهی یک چهارم نهایی شود. کهکشانی ها تا فینال نیز پیش رفتند ولی با شکست 3-2 از ساراگوسا به نایب قهرمانی رضایت دادند.

دیدگاه‌ها