کد خبر : 1571075 | 03 آذر 1397 ساعت 17:01 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

برد خونه به خونه با اکبر میثاقیان

در ادامه رقابت های لیگ یک دو تبم نود ارومیه وخونه به خونه بابل در ورزشگاه خانگی نود ارومیه به میدان رفتند که در این دیدار تیم بابلی پس از ناکامی های اخیر بالاخره توانست به دومین نبرد خود دست پیدا کند .

برد خونه به خونه با اکبر میثاقیان

به گزارش "ورزش سه" ، شاگردان اکبر میثاقیان  سرمربی تازه به خدمت گرفته این تیم موفق شدند با دو گل شاگردان وحید بیات لو سرمربی جوان نود ارومیه را در خانه خودشان شکست دهند.


این درشرایطی است که خونه به خونه با کسب این برد دوراز انتظار و شکست ملوان یک پله صعود کرده و در رده 15 لیگ جای گرفتند .


گل اول این دیدار در دقیقه  60 توسط  اسماعیل کیانی و گل دوم توسط  حسین قنبری در دقیقه 65 به ثمر رسید تا بابلی ها بعد از 5 هفته  دوباره رنگ برد را ببینند .


افت شدید خونه به خونه بابل که فینالیست فصل قبل فوتبال ایران بود  در جای خودش می تواند بی سابقه باشد و حالا با بازگشت اکبر میثاقیان که برای دومین مرتبه است که زمام امور این تیم را به دست می گیرد و خودش را متخصص کارهای سخت معرفی کرده  بارقه های امید را برای این تیم شمالی زنده کرده است.

 

نود ارومیه هم  که با وحید بیات لو در 12  قرار دارد می وتوانست با اکسب این برد 3 پله صعود کند که این فرصت خوب را از دست داد.


هفته آینده  تیم نود ارومیه باید در رفسنجان  در مقابل مس ااین تیم به میدان رود و خونه به خونه در شیراز به مصاف قشقایی می رود.

 

دیدگاه‌ها