کد خبر : 1571099 | 03 آذر 1397 ساعت 19:09 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

خارجی‌های پرسپولیس در اندیشه هت‌تریک برابر تراکتور

در دوران برانکو ایوانکوویچ گادوین منشا و جری بنگستون به تراکتور گل زده اند و حالا باید دید آیا رسن یا منشا موفق به این کار خواهند شد یا خیر؟

خارجی‌های پرسپولیس در اندیشه هت‌تریک برابر تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در لیگ پانزدهم جری بنگستون از روی نقطه پنالتی دروازه تراکتورسازی را باز کرد تا پرسپولیس پس از یک دهه موفق به پیروزی در تبریز برابر تراکتور شود. آن پنالتی به دست طارمی گرفته شد و حتی او می خواست خودش ضربه را بزند اما برانکو به مهاجم هندوراسی اعتماد کرد و بنگستون توانست گل سه امتیازی را وارد دروازه تراکتور کند.

 

دو فصل بعد بار دیگر پرسپولیس و تراکتور در هفته های ابتدایی لیگ در تبریز به مصاف هم رفتند. این بار نوبت گادوین منشا بود که دروازه تراکتور را باز کند اما گل او بسیار دیدنی تر و زیباتر از گل بنگستون بود. او با شوتی مهلک از پشت محوطه جریمه دروازه گروسیان را نشانه رفت و توانست آن گل زیبا را به ثمر برساند.

 

حالا در بین عناصر هجومی سرخپوشان پایتخت 2 بازیکن خارجی دیده می شوند. بشار رسن عراقی و گادوین منشای نیجریایی، خارجی های پرسپولیس هستند که در ترکیب اصلی این تیم جای خواهند گرفت و برانکو امیدوار است بار دیگر خارجی هایش ناجی این تیم در برابر تراکتور بشوند.

دیدگاه‌ها