کد خبر : 1571185 | 04 آذر 1397 ساعت 10:23 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

با تساوی مقابل فورتونا دوسلدورف رقم خورد:

ناکام‌ترین بایرنِ بیست و چهار سال اخیر

در شب درخشش و هت‌تریک دودی لوکباکیو برای دوسلدورف و دروازه‌بانی نامطمئن مانوئل نویر، بایرن مونیخ بار دیگر در کسب پیروزی ناکام ماند تا وضعیتش وخیم‌تر شود.

ناکام‌ترین بایرنِ بیست و چهار سال اخیر

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای بایرن مونیخ روز به روز بدتر می‌شود. شاگردان کوواچ که بار دیگر در ورزشگاه خانگی خود آلیانز آرنا دو امتیاز از دست دادند حالا از نظر کسب نتیجه در بازی‌های خانگی در بدترین وضعیت خود در ربع قرن اخیر به سر می‌برند. بایرن در حالی به بازی دیشب قدم گذاشت که نسبت به صدرنشین جدول، دورتموند، هفت امتیاز کمتر داشت و برای اینکه بتواند همچنان برای دورتموند رقیبی جدی باشد باید حتماً سه امتیاز بازی مقابل دوسلدورف را بدست می‌آورد. اما در حالیکه دورتموند مثل هفته‌های اخیر، ماینتس را در خانه‌اش شکست داد، شاگردان نیکو کوواچ بار دیگر در خانه ناکام ماندند. 

 

بایرن حالا از رقیب تاریخی‌اش بوروسیا دورتموند که فعلاً با اقتدار صدرنشین بوندس‌لیگا است 9 امتیاز کمتر دارد و در رتبه‌ی پنجم جدول این لیگ جا خوش کرده است. در همین حال فشارها برای اخراج نیکو کوواچ بعد از این ناکامی در آلیانز آرنا شدتی دوباره پیدا کرده است. بایرن که در شش سال گذشته با اقتداری مثال‌زدنی برای شش دوره‌ی پیاپی قهرمان بوندس‌لیگا شده بود مدتها است که شاهد چنین وضعیت نابسامانی نبوده و به خصوص در مقابل نگاه هوادارانش در شهر مونیخ با چنین ناکامی‌هایی مواجه نبوده است. 

 

بایرن آخرین بار در سال 1994 بود که چهار بازی خانگی بدون پیروزی را پشت سر گذاشته بود. غول قرمزپوش ایالت باواریا امسال نیز چهار بازی خانگی اخیرش را بدون پیروزی پشت سر گذاشته است. بایرنی‌ها از این چهار بازی سه بازی را با تساوی به پایان برده‌اند و در ماه سپتامبر در مقابل لورکوزن 3-1 شکست خورده‌اند. بایرن همچنین در هشت بازی اخیرش موفق به ثبت کلین‌شیت نشده است. این بدترین عملکرد دفاعی بایرن از سال 2000 تا کنون بوده است. 

 

همین مساله باعث شده مانوئل نویر کاپیتان و سنگربان بایرن بعد از عملکرد نه چندان خوب در جام جهانی روسیه، حالا به خاطر دروازه‌بانی نامطمئنش درون دروازه‌ی بایرن با انتقادهای زیادی مواجه شود. سه گل دوسلدورف در بازی دیشب تنها از 5 شوت در چهارچوب بدست آمد و نویر از 17 موقعیت گل تیمهای رقیب بایرن در بازی‌های اخیر، 14 بار دروازه‌اش را باز شده دیده است.

 

1357402

دیدگاه‌ها