کد خبر : 1571227 | 04 آذر 1397 ساعت 17:09 | 189.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرانجام دربی بزرگ قرمزهای لیگ؛

لحظه به لحظه با پرسپولیس تراکتور - زنده از آزادی

دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی از ساعاتی بعد در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

لحظه به لحظه با پرسپولیس تراکتور - زنده از آزادی

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین بازی هفته سیزدهم ساعت 15 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. از صبح امروز هواداران دو تیم با حضور در ورزشگاه، شور و شوق زیادی را در بین فوتبال دوستان به وجود آورده اند. هواداران تیم تراکتورسازی از شهر های مختلف و همچنین از خود تهران خیلی زودتر خود را به ورزشگاه رسانده اند؛ اما پرسپولیسی ها طبق عادت معمول تلاش می کنند تا در ساعات نزدیک به شروع بازی راهی ورزشگاه شوند.

 

در این صفحه، با آن چه در زمین مسابقه می گذرد، کاری نخواهیم داشت و به جای آن، محمد همتی خبرنگار ورزش سه با کمک دیگر اعضای تحریریه، تمام حواشی بازی را تا چند ساعت بعد از رقابت پوشش می دهد.


19:00 - در لحظه ای که عادل فردوسی پور و محمد تقوی در حال مصاحبه بودند، عکاسان تلاش کردند راهی تونل شوند اما ماموران انتظامی این اجازه را به آن ها ندادند و حتی یکی از عکاسان در این داستان بازداشت شد. آخرشم بزن که با تلاش سعید فتاحی موضوع ختم به خیر شد.

 

 

(عکس از امیر قربانی)

 

16:57 - محمد تقوی گفت: دو روز پیش تصمیم گرفتیم در هر صورت بدون استوکس و اروین بازی کنیم. ما باید تیم باشیم و کمیته انضباطی درباره این بازیکنان تصمیم می‌گیرند.

 

16:50 - بازیکنان پرسپولیس بارها با ضربات آکروباتیک توپ را دور کردند. نعمتی و شجاع بیشتر از بقیه این کار را کردند.

 

 

16:47 - آدام همتی به جای شایان مصلح وارد زمین شد؛ مصلح به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت.

 

16:30 - کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت کتف از بازی بیرون رفت.

 

16:25 - بعد از این که داور پس از سرنگونی سوگیتا پنالتی نگرفت، دژاگه توپ را محکم به تابلوهای تبلیغاتی کوبید.

 

16:20 - احسان حاج صفی در موقعیت آفساید گلزنی کرد. پس از اعلام آفساید، هواداران تراکتور به شدت شعارهایی تند و توهین آمیز سر دادند.

 

15:55 - نکته جالب: علیرضا بیرانوند برای اولین بار در عکس تیمی، در میان بازیکنان نشسته قرار گرفت!

 

 

15:50 - اوسیانو کروز هم اکنون وارد ورزشگاه شد تا بازی پرسپولیس - تراکتورسازی را تماشا کند.

 

15:45 - عکس تیمی تراکتوری ها؛ پس از بازی با ذوب آهن، تی تی ها امیدوار بودند با استوکس و اروین مقابل پرسپولیس صف آرایی کنند؛ اما در 11 نفر اصلی این تیم، اثری از مهاجم نبود.

 

 

15:40 - آغازگر تنش چند دقیقه ای روی سکوهای آزادی، همین پرچم بود. پرچمی که از صبح در دستان هواداران تراکتور بود و در بازی تراکتور - ذوب آهن هم دیده شد. این اتفاق برای حمایت از کاشیما، تیمی که پرسپولیس را برده یا یوکیا سوگیتا، بازیکن ژاپنی بود؟ نکته جالب این است که قبل از این که پرسپولیس و کاشیما به فینال برسند، خبری از این اتفاق نبود.

 

 

15:35 - اولین کارت زرد بازی را کمال کامیابی نیا گرفت و سکوهای پرسپولیس به این تصمیم معترض شدند. او از بازی بعدی پرسپولیس محروم شد.

 

 

15:30 - برانکو با بارانی معروف پاییزی خود امیدوار است پنجمین برد در مقابل تراکتور را به دست بیاورد. او تیمش را به شکل هجومی به زمین فرستاده و حالا منتظر عملکرد خوب شاگردانش است.

 

 

15:25 - تصمیمات اکبریان، داور مسابقه مورد اعتراض مربیان و بازیکنان دو تیم قرار گرفته است. در هوای بارانی آزادی، هر برخورد کوچک منجر به سرنگونی می شود و داور هم اکثرا در هر صحنه در سوت خود می دمد.

 

 

15:20 - همفکری مسعود، اشکان و حاج صفی برای زدن ضربه ایستگاهی. ضربه ایستگاهی توسط اشکان دژاگه به دیوار دفاعی خورد و سپس حاج صفی توپ را به آسمان فرستاد.

 

 

15:11 - اولین موقعیت بازی توسط گادوین منشا خلق شد. او با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه، دروازه فروزان را تهدید کرد که گلر تراکتور توپ را گرفت. هواداران پرسپولیس پس از این گل، شدت تشویق ها را بیشتر کردند.

 

15:10 - برانکو ایوانکوویچ و محمد تقوی در کنار زمین بازیکنانشان را هدایت می کنند. تقوی در یک صحنه به شدت علیه داور موضع گرفت و به او اعتراض کرد.

 

15:05 - بازی با حملات تیم تراکتورسازی تبریز آغاز شده و همین موضوع با صدای شیپور و فریاد پرسپولیسی ها همراه است.

 

14:55 - در آستانه بازی پرسپولیس - تراکتور فراموش نکنیم کاپیتان ها عهد کرده اند در صورت فحاشی بازی را متوقف کنند؛ اگر در ورزشگاه هستید، لطفا رعایت کنید یا اگر دوستی در ورزشگاه دارید، از او چنین درخواستی داشته باشید.

 

1357569

 

14:50 - سال گذشته محسن مسلمان با ارسال سانتری زیبا زمینه ساز گل زیبای علی علیپور شد؛ حالا بشار جایگزین علیپور شده است.

 

1357566

 

14:45 - مهدی جهانی، خواننده پاپ در رختکن تیم پرسپولیس حضور یافت و با اعضای این تیم دیدار کرد.

 

 

14:42 - تغییر در ترکیب پرسپولیس، سیستم این تیم را هم عوض می کند. بشار رسن در پست مهاجم و نوراللهی و عالیشاه نیز در چپ و راست قرار خواهند گرفت. کمال هم که تنها هافبک دفاعی تیم است.

نکته جالب این است که برانکو فرصت این را دارد که بدون تعویض، سیستم تیمش را عوض کند؛ چون چند بازیکن را در دوران حضور، چند پسته کرده است.

 


 

14:40 - مسعود شجاعی و اشکان دژاگه می توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند؛ آن ها در ورزشگاه آزادی، اولین بازی خود با پیراهن تراکتور را برابر استقلال انجام دادند که عملکرد خوبی هم نداشتند؛ اما حالا فرصت جبران را دارند.

 

1357559

 

14:34 - تغییر در ترکیب تیم پرسپولیس؛ بشار رسن علی رغم مصدومیت و تاخیر در اضافه شدن به اردوی تیم در ترکیب اصلی قرار گرفت.

 

14:31 - بیش از ده هزار هوادار تراکتوری به شدت تیمشان را تشویق می‌کنند.

 

 

14:28 - بیش از ۲۰ هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند.

 

 

14:25 - در مقابل گیت ها هواداران دو تیم مشغول کری خوانی هستند.

 

 

14:20 - بازیکنان دو تیم در میان تشویق هواداران وارد زمین شدند.

 

 

14:11 - بر اساس اعلام اورژانش تهران  شش دستگاه آمبولانس،  دستگاه اتوبوس آمبولانس و هشت دستگاه موتورلانس در ورزشگاه آزادی و معابر اطراف آن مستقر هستند.

 

14:07 - از شجاعی و حسینی تشکر می‌کنم. آنها کاپیتان‌های تیم ملی بوده و هستند. ما می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم و دوست داریم همه هم از این فوتبال لذت ببرند. امیدوارم فردا هواداران با شور و هیجان بازی را دنبال کنند. مطمئنم فردا بازی روند خوبی را خواهد داشت. فوتبال برای هواداران است و مطمئنم مشکلی به وجود نخواهد آمد.(امیرحسین پیروانی مربی تراکتورسازی)

 

14:06 - ترکیب تراکتور برای بازی پرسپولیس: محسن‌ فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان‌حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضانقی‌زاده، مهدی‌مهدی‌پور، مسعود شجاعی، احسان پهلوان، سوگیتا، اشکان دژاگه

 

 

14:05 - فردی با استفاده از دستگاه کارت‌خوان اقدام به فروش پول به هواداران حاضر در ورزشگاه کرده بود که پلیس نیروی انتظامی در اقدامی او را دستگیر کرد.این فرد در نبود دستگاه‌های خودپرداز بانکی، در ازای پرداخت پول نقد به هواداران، مبلغ بیش‌تری را با استفاده از دستگاه کارت خوان به حساب خود واریز می‌کرد. (ایسنا)

 

14:03 - محسن فروزان امروز در حالی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که تقابل او با پیراهن پارس جنوبی در برابر پرسپولیس بسیار جنجالی بود. ضربه پنالتی این بازیکن پس از برخورد با دو تیرک، راهی به دروازه نیافت.

 

1357553

 

14:01 - وضعیت سکوهای هواداران تراکتورسازی؛ بیش از ۷ هزار نفر روی سکوها مستقر هستند.

 

 

13:59 - هواداران پرپسولیس برخلاف دو بازی آسیایی، استقبال خوبی از دیدار با تراکتور نداشته اند تا در فاصله یک ساعت تا شروع بازی، تنها ۱۰ هزار پرسپولیسی در ورزشگاه حضور داشته باشند.

 

 

13:52 - برانکو :اولین خاطره ای که از تبریز و تراکتور به یاد دارم، به دوره اول کارم در ایران به عنوان سرمربی تیم ملی برمی‌گردد؛ جایی که با تیم ملی برای بازی در رقابت‌های آسیایی 2002 بوسان آماده می شدیم. آن وقت تورنمنت چهارجانبه ای در تبریز برگزار شد که  با حمایت هواداران در آن، قهرمان شدیم و این، پایه قهرمانی بزرگ ما در  بوسان شد .

 

13:50 - آنتونی استوکس علی رغم بازگشت به تبریز در لیست 18 نفره تراکتورسازی جایی ندارد. او که برای آقای گلی تلاش می کرد و عملکرد بسیار خوبی هم داشت، 8 روز دیرتر از زمان موعود به تبریز آمد و مدیران تراکتور هم اسیر جو موجود نشدند و بدون او به استقبال حساس ترین بازی فصل رفتند. احتمالا برخورد انضباطی شدیدی با او انجام خواهد شد.

 

13:49 - باتوجه به بارش باران، هواداران دو تیم چتر به همراه خود دارند. هم اکنون ترافیک نیمه سنگین در اطراف ورزشگاه به وجود آمده است.

 

 

13:45 - بازیکنان تیم پرسپولیس هم اکنون وارد ورزشگاه شدند.

 

 

13:42 - پس از بارش باران آب‌گرفتگی عجیبی در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی به وجود آمده است.

 

 

13:41 - رسول خطیبی(سرمربی سابق تراکتورسازی) گفت: تراکتورسازی در سال های اخیر، چند بار استقلال و پرسپولیس را شکست داده است. همین پرسپولیس را چندین بار با نتایج قاطعی شکست داده ایم. پرسپولیس همیشه پتانسیل شکست خوردن را دارد. تراکتور تیمی نیست که برای شکست دادن پرسپولیس به معجزه نیاز داشته باشد. این تیم و هوادارانش همواره یک کابوس برای سرخابی ها به شمار می روند.

 

13:40 - عکس تیمی پرسپولیس در آخرین تقابل با تراکتورسازی؛ انصاری و ماهینی مصدوم، مسلمان و احمدزاده در ذوب آهن و اشلانگسک وروتسواف.

 

1357544


13:36 - مقابل درب اصلی ورزشگاه خلوت تر از هر زمان دیگری؛ در بازی پرسپولیس - کاشیما و پرسپولیس - السد قرمزها چند ساعت مانده به شروع بازی تمام ظرفیت ورزشگاه را پر کردند؛ اما حالا خبری از شور قبلی نیست.

 

 

13:35 - ترافیک در اطراف ورزشگاه روان است. شدت باران هر لحظه بیشتر می شود.

 

 

13:32 - گروه کنسرت مهدی جهانی در هوای بارانی آزادی آماده اجرا می شوند.

 

 

13:30 - باتوجه به بارش باران و برگزاری بازی در ساعت 15 بعید است حتی نیمی از ورزشگاه پر از تماشاگر شود. در این روزها سامانه بلیت فروشی کج‌دار و مریز عمل کرد؛ اما با این حال مشکلی از بابت کمبود جا در ورزشگاه نخواهد بود.

 

 

13:25 - کرار، مسلمان و سروش؛ سه هافبک خلاق با سرنوشت های متفاوت و دور از تیمی که عاشقش هستند. آن ها در بازی نیم فصل دوم لیگ شانزدهم دوئل جذابی داشتند که با برتری قرمزهای تهران به پایان رسید.

 

1357540

 

13:20 - علی کریمی همواره جدال های جذابی با تراکتورسازان داشته است. در این تصویر، او کاپیتان بحرانی ترین پرسپولیس تاریخ است و تلاش می کند از علی علیزاده، یک سرخابی سابق عبور کند.

 

1357534

 

13:18 - آغاز بارندگی در تهران. طبق پیش بینی ها قرار بود هوای تهران امروز بارانی باشد و به گزارش خبرنگار ما از همین حالا بارش باران در پایتخت آغاز شده است. دقایقی قبل هم کاورها از روی زمین جمع آوری شدند.

 

13:17 - در آخرین بازی تراکتورسازی و پرسپولیس، یحیی گل محمدی هدایت تی تی ها را برعهده داشت. امروز هم آن ها با یک مربی جوان به میدان می روند.

 

1357532

 

13:15 - در هفته هفدهم لیگ دوازدهم، تیم تراکتورسازی موفق شد در حضور احسان حاج صفی، با گل سیاوش اکبرپور پرسپولیس را شکست دهد. حاج صفی که امروز هم فیکس خواهد بود، در آن بازی 89 دقیقه بازی کرد. نکته جالب حضور تنها 20 هزار هوادار در ورزشگاه برای تماشای آن بازی بود.

 

1357529

 

13:11 - یکی از دوئل های جذاب پرسپولیس و تراکتور در هفته اول لیگ سیزدهم رقم خورد؛ جایی که شاگردان علی دایی موفق شدند با گل سیدصالحی یاران علی کریمی را شکست دهند.

 

1357527

 

13:10 - محمدرضا زنوزی، مالک تیم تراکتورسازی ضمن اعلام این که امروز در ورزشگاه حضور پیدا خواهد کرد، از هواداران تیمش خواست که یک بازی بی نظیر را در هفته وحدت تماشا کنند. او همچنین از پرسپولیسی ها خواست به این اتفاق کمک کنند.

 

13:05 - حضور پرشور هواداران تراکتور در ورزشگاه

 

 

13:00 - هم اکنون ورزشگاه آزادی؛ پرسپولیسی ها کم کم وارد ورزشگاه می شوند.

 

 

12:50 - ترکیب تیم پرسپولیس برای بازی با تراکتورسازی مشخص شد: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، محسن ربیع خواه، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، علی علیپور و گادوین منشا. همان ترکیبی که صبح امروز در ورزش سه نوشته شد.

 

12:40 - بسیاری از هواداران با مترو خود را به ورزشگاه آزادی می رسانند. گزارش ها از مترو از کری خوانی بین هواداران حکایت دارد. آن ها شعارهایی در حمایت از تیم خود و علیه تیم حریف سر می دهند.

 


12:30 - سر دادن برخی شعارها در ورزشگاه باعث شد که مسئولان ورزشگاه از بلندگو ها موسیقی پخش کنند تا صدای شعارها خیلی در دسترس نباشد.

 

12:20 - روی چمن مسابقه روکشی وجود دارد تا در صورت بارش باران آسیبی به چمن نخورد. هوای تهران امروز بارانی پیش بینی شده است.


12:15 - هم اکنون بیش از 2 هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا کرده اند. لحظه به لحظه بر تعداد حاضران افزوده می شود.

 


12:00 - تراکتوری هایی که از شهرهای اطراف راهی تهران شده اند، در مقابل درب اصلی ورزشگاه تجمع کرده اند. آن ها بنرهایی در حمایت از سردار آزمون و همچنین تیم تراکتور در دست دارند.

 

دیدگاه‌ها