کد خبر : 1571390 | 04 آذر 1397 ساعت 23:09 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی اولین مربی من بوده است؛

مبعلی: امروز فهمیدم مربیگری چقدر سخت است

کاپیتان تیم استقلال خوزستان می گوید که اگر ۶ امتیاز از این تیم کسر نمی شد، با روحیه بهتری مقابل استقلال بازی می کردند.

مبعلی: امروز فهمیدم مربیگری چقدر سخت است

به گزارش "ورزش سه"، ایمان مبعلی کاپیتان استقلال خوزستان درباره اتفاقات عجیبی که شب گذشته در اردوی این تیم افتاد، گفت: دیشب در خوابگاه یک لیدر  آمد و اعتراضاتی نسبت به سرپرست تیم داشت. من گفتم شما حق نداری اینجا باشی و الان شب قبل از بازی ما است. درگیری پیش نیامد  ولی بحث شد و من آنجا را ترک کردم.


بعد از آن حس کردم شاید حضورم تاثیر روحی داشته باشد و به همین دلیل برگشتم.

 

او در این مورد که آیا ناراحتی او ارتباطی به آمدن سیروس پورموسوی داشت، افزود: اصلا حرف ها و رفتار من علیه آقای پورموسوی نبود. او اولین مربی من بوده است و اصلا من چنین کاری نمی کنم و به این حیطه دخالت نمی کنم.

 

مبعلی درباره آسیب دیدگی اش در بازی امروز گفت: متاسفانه دچار مصدومیت شدم و درد شدیدی دارم. مصدومیتم از ناحیه دو قلوی پا است و فکر می کنم جدی باشد. با این حال امیدوارم که زود برگردم.

 

کاپیتان استقلال خوزستان پیرامون انتخاب سرمربی این تیم گفت: مدیران باشگاه برای این مسئله تصمیم می گیرند.

 

مبعلی در مورد آینده تیم آبی پوش اهواز گفت: اگر ۶ امتیاز کسر نمی شد، قطعا وضعیت ما بهتر بود و به عنوان تیم دهم جدول به مصاف استقلال می آمدیم. ولی با این وضع روحیه ما خراب شد و شاید اگر این اتفاق ها پیش نمی آمد، امروز خیلی راحت بازی می کردیم.

 

او درباره شرایط جوی امروز هم گفت: باران را هم باید به بدشانسی های ما اضافه کرد. عادت به بازی در چنین زمینی نداشتیم و در اوایل بازی موقعیت های زیادی به استقلال دادیم.

 

او در پایان در مورد کمک هایش به کریم بوستانی در نیمه دوم بازی امروز اظهار داشت: من با وجود سال های زیاد بازی، تجربه مربیگری ندارم و امروز فهمیدم چقدر کار سختی است. آقای بوستانی فعلا بالای سر تیم است و باید ببینیم در ادامه چه می شود.

دیدگاه‌ها