کد خبر : 1571774 | 06 آذر 1397 ساعت 15:35 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

باید ببینیم هیئت مدیره چطور به ما کمک می کند؛

مرزبان: در یک هفته 11 جلسه تمرین داشتیم!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید که مهم تر از پیروزی برابر سپیدرود، حفظ و افزایش کیفیت تیم برای ادامه مسابقات است.

مرزبان: در یک هفته 11 جلسه تمرین داشتیم!

علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که تیمش توانسته از روزهای نه چندان خوب گذشته فاصله بگیرد و حالا از سه بازی گذشته 7 امتیاز کسب کرده است، در گفتگو با "ورزش سه" در این باره گفت: چیزی که واقعیت است اینکه کیفیت و نتیجه خوب است و وضعیت بدنی بازیکنان روز به روز بهتر می شود. اگر اعتقاد داشته باشیم که بازی خوب نتیجه می دهد، جواب می گیریم. بازیکنان این را پذیرفتند و کیفیت فردی آنها بهتر می شود. الان شرایط بهتری از لحاظ بدنی و تاکتیکی داریم. این اعتقاد قلبی ما است که می توانیم ببریم.


مرزبان در مورد دیدار برابر سپیدرود و کسب سه امتیاز بسیار حساس از این دیدار که حالت فینال گونه داشت عنوان کرد: اگر روزهای آخر باشد می توانیم راجع به این موضوع اینگونه صحبت کنیم؛ این سه امتیاز مهم است ولی مهم تر افزایش کیفیت فنی ما است. این سه امتیاز بی شک اعتماد به نفس تیمی ما را بالا می برد ولی مهم ترین کار حفظ همین کیفیت و بالا بردن کیفیت است.


مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که تا هفته پنجم نفت مسجد سلیمان با فلسفه تدافعی بازی می کرد ولی با او شیوه به ارائه فوتبال مالکانه تغییر کرد و آیا دلیل عدم نتیجه گیری در هفته های ابتدایی حضورش همین بوده، توضیح داد:  یکی از نکات این است که فلسفه کاری مربیان با هم فرق دارد. من برای فوتبال مالکانه و سرعت انتقال ارزش زیادی قائلم؛ اینکه هم مالکانه بازی کنیم و از حمله به دفاع و برعکس تیم عملکرد و سرعت خوبی داشته باشد. بازیکنان خوب این را پذیرفتند و حتی در یک هفته ما 11 جلسه تمرین سخت داشتیم و بازیکنان واکنش خوبی به این تغییرات داشتند.


علیرضا مرزبان در مورد اینکه خواسته آنها برای برگزاری زودتر از موعد بازی ترتیب اثر داده نشد و اینکه از کسی گلایه دارد یا خیر، افزود: نه یک چیز طبیعی است. ما وقتی تیمی به مسجد سلیمان می آید سعی می کنیم بهترین امکانات را در اختیار آنها بگذاریم و استقلال هم که چند روز در شهرما بود، بهترین شرایطی که در اختیار داریم را در اختیار آنها گذاشتیم. اینکه با درخواست ما موافقت نشد به خاطر هواداران بود ولی از کسی گلایه نداریم.


وی در مورد مصاف با پیکان در هفته پیش رو در شرایطی که این تیم چهار شکست پیاپی را تجربه کرده، اضافه کرد: تیم پیکان با وجود داشتن یک مدیرعامل باهوش سالیان سال است که شرایط خوبی پیدا کرده و این مدیریت خوب سبب می شود، بازیکنان در آرامش کار کنند. کادر فنی هم شرایط خوبی دارند و همچنین بازیکنان خوب و باکیفیتی دارند. ما هر بازی از صفر شروع می کنیم؛ اعتقاد قلبی داریم شاید مهم ترین بازی ما همین بازی باشد، چون پیکانی ها برای جبران می آیند.


مرزبان در مورد تقابل با تیمی که خودش به لیگ برتر رسانده، حرف هایش را اینگونه ادامه داد: خوشحالم یک سری بازیکنان جوان که آوردم مثل پیام نیازمند، صادق بارانی و سیامک نعمتی این روزها شرایط خوبی دارند. خوشبختانه این تیم در سال های گذشته از حالت آسانسوری که داشت، فاصله گرفته و استمرار خوبی پیدا کرده.


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره تقویت تیمش در نیم فصل، تاکید کرد: ما در حال صحبت کردن هستیم ولی باید ببینیم که هیئت مدیره چگونه به ما کمک می کند؛ هواداران از ما انتظار دارند و امیدواریم که بتوانیم با کمک هیئت مدیره تیم خوبی برای نیم فصل دوم مهیا کنیم.  تا الان 20 درصد به همه بازیکنان پول پرداخت شده ولی دو بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده و بایدپرداختی بیشتری به بازیکنان داشته باشیم و از سوی دیگر باید برای بازیکنانی که می خواهیم نیم فصل به خدمت بگیریم هم تامین بودجه شود.


مرزبان در مورد هواداران مسجد سلیمان هم گفت: هواداران ما شخصیت خوب و مثبتی دارند که همواره نیروی محرکه برای تیم ما بوده است. بدون شک همه ما تلاش می کنیم که این هواداران را خوشحال کنیم  و حضورشان همیشه دلگرمی است و به تیم انرژی مثبت می دهد.

دیدگاه‌ها